Dragracing Säve Depå 22-24Juli

leffe6

Pappa till 2
Gick med
31 May 2005
Hoj
Cbr-xx
Mc-klass : Göteborg Streetbike challenge !!!

Fre och lör kval, Söndag är det elimineringar. Braket tävlingar. Handikapp system alla kör mot alla.
Vi som körde idag blev väl mottagna och de ville se massor med hojar nästa helg
402-meter!!

kolla på www.nitroz.se

leffe6 skrev:

Fre och lör kval, Söndag är det elimineringar. Braket tävlingar. Handikapp system alla kör mot alla.
Vi som körde idag blev väl mottagna och de ville se massor med hojar nästa helg
402-meter!!

kolla på www.nitroz.se

Nu klarnar det lite.. :fattartil Visst var det du som stod och skruvade av ljuddämparna i eftermiddags? I så fall har jag, Monster tjejen och Yamaha farfar sett dig köra idag! :tummenupp
Får komma fram och hälsa nästa gång.

Skrutten skrev:
Nu klarnar det lite.. :fattartil Visst var det du som stod och skruvade av ljuddämparna i eftermiddags? I så fall har jag, Monster tjejen och Yamaha farfar sett dig köra idag! :tummenupp
Får komma fram och hälsa nästa gång.

Jepp, kollade ni race'en? 10kg lättare, men den gick sämre...Mest kul grej, de andra hetsade mig :rolleyes:

Kan väl tillägga att det mesta jag kört de senaste 5åren va från Gerrebacka till Sävedepå idag........

Fan va kul!
Sicken puls man har när man står där. <tänkte wheelat hela vägen, men nåt säger att man vill vinna, och det gör man inte med wheelisar...
han på 954an va duktig

leffe6 skrev:
Fan va kul!
Sicken puls man har när man står där. <tänkte wheelat hela vägen, men nåt säger att man vill vinna, och det gör man inte med wheelisar...

vi satt och diskuterade att det skulle varit roligt och se nån uiila hela vägen, men det är ju som du säger - inga vinnartider på det.. :) Kanske en för publiken nästa gång? ;)

leffe6 skrev:
han på 954an va duktig

Japp, även kul att se killen på moppen. Det är såna som gör det hela ännu lite roligare.

Skrutten skrev:
vi satt och diskuterade att det skulle varit roligt och se nån uiila hela vägen, men det är ju som du säger - inga vinnartider på det.. :) Kanske en för publiken nästa gång? ;)

Fick ju passerat v-maxar med hjulet i luften iallafall.
Ärligt, så va det lite ovant. Man e inte 25 och galen längre..
Dispens hemifrån, 2 kids som tärde på sin mor denna dag. Får se om det blir dispens nästa helg... :tummenupp

Japp, även kul att se killen på moppen. Det är såna som gör det hela ännu lite roligare.

Killen va ju kung! :banana :banana
Det e modigt att ställa upp när man e typ 15 som han. 110 blås på 9,5 sekunder... :tummenupp

Mögel skrev:
Är det vanliga motorcyklar som kör nu till helgen???

Det är allt möjligt vanliga och ovanliga... en klass heter Göteborg streetbike challenge, dvs stans bästa förare koras...

Jag ska ha grabben med mig, så det blir ingen körning för mig, men jag känner åtminstone 5st som ska dit och köra.

leffe6 skrev:

kolla på www.nitroz.se

Är jag blind eller finns det inget tidschema?
När på söndag är körningarna, kan tyvär inte stanna längre än till kl2, men man kanske hinner se lite ändå??

ser ni nån ful typ i en svart stripad xc90 utan regskyltar och med follow me skylt på taket kan det vara jag som smiter över banan från civila sidan för att kika lite

Hoppas ni hade kul. Ni fick ju nåååågra repor under SDC :banana

Killen som stog och kasta vatten framför er hela tiden :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma