Dragracing Björkvik

vi var där och såg på FEEEEta hojar o bilar!!! tror det var brink som jag såg pysa med lustgasen för att sekunderna senare skaka i väg på en tid som inte många klarade att knäcka..gick Jävligt snabbt..

tror tOm att jag Matte k-holm också :)

hade du tröjan på dig?? satt du och nån annan grapp bakom starten?? isåf va det du alltså..:hej

twinner666 skrev:
tror det var brink som jag såg pysa med lustgasen för att sekunderna senare skaka i väg på en tid som inte många klarade att knäcka..gick Jävligt snabbt..

Precis, var bara jag som "gasade" i hoj-klasserna. Jag knäckte motorn straxt före målgången. Vevstakslager, ventiler och gu vet allt... isch! Fick åka hem och byta hoj till mina gamla sunkiga gsxr1255 (även den med gas) och vinna racet, dvs den överladdade klassen! YES!

Vafandå, ingen som vågar gå fram å presentera sig - så svår är jag väl inte att hitta, störst mage och minst hår, det är jag det! :D

får väl ta det nästa år :) :hej

det va ju ett jävla drag i din hoj:tummenupp

"åka hem o byta hoj"?? men du han väl inte köra på lördagen iaf? blev väl på sön..

Det blev bara en repa på lördagen för mig, den första och sista. Åkte hem på lördag eftermiddag och bytte hoj. Som tur var fick vi en kvalrepa på söndagen också - så jag kvalade in sist av alla - körandes på tre cylindrar (igenbeckat tändstift) på ettans växel innan den börja tända på alla fyra. Blev över 10 sekunder och 250 km/h nånting... urk. Vann trots det när Ronny (han på hojen med dödskallen på fronten) hjulade bort sig efter ca 300 meter.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman