Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I Moholm är det 402mFinns det någonstans i Sverige där man kan prova köra 402m som exempelvis Bilsports en dag på strippen? Fast med motorcykel?
Har kört på Emmaboda med bil några gånger och andra flygrakor 402m, dock 20 år sedan.
Jag kontaktade Bilsport och föreslog att de inför en MC klass också då antalet som kör halverats jämfört med 10-20 år sedan. De menade att det är extra mycket säkerhetstänk som krävs, vilket känns som att det inte stämmer. I Malmö exempelvis kör de 201m många gånger per år, och även MC fungerar bra att köra. Har själv testat 2 gånger hittills. Det skulle ge fler som både ställer upp och kör samt även locka fler att titta på på dessa Bilsport events. En enkel fix.
Lunda 16/8 (Uppsalatrakten) StreetraceSMFinns det någonstans i Sverige där man kan prova köra 402m som exempelvis Bilsports en dag på strippen? Fast med motorcykel?
Har kört på Emmaboda med bil några gånger och andra flygrakor 402m, dock 20 år sedan.
Jag kontaktade Bilsport och föreslog att de inför en MC klass också då antalet som kör halverats jämfört med 10-20 år sedan. De menade att det är extra mycket säkerhetstänk som krävs, vilket känns som att det inte stämmer. I Malmö exempelvis kör de 201m många gånger per år, och även MC fungerar bra att köra. Har själv testat 2 gånger hittills. Det skulle ge fler som både ställer upp och kör samt även locka fler att titta på på dessa Bilsport events. En enkel fix.
Kul! Försöker dyka upp! Som åskådare asså, transalpen är ingen dragbike direkt.
Jo då kanske hornen i pannan dyker upp…Appappapp!
Någon som minns den där bitterdekalen:
Omkörning? Det avgör jag!
Same goes for dragbajkar.
Det sitter i huvudet, inte i hojen.
Dyker det upp en sur KLR bredvid så nog tusan drar du iväg?
Jag såg en lätt sliten Transa som stod bland hojarna vid infarten, var det din?På plats efter lite felkörningar…
Var är sporthojsfolket?
Jag i gul Dunlopkeps!
Det var min!Jag såg en lätt sliten Transa som stod bland hojarna vid infarten, var det din?
Jag åkte dessvärre iväg lite tidigt![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |