Dragrace

RPM lover

Jonte is the president
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg "TrimTown"
Hoj
.Thunderace
:cool:
Jag tyckte jag var för stor för att köra dragrace, imponerande...

Joe Holt of Columbus, Ohio had to be the most popular runner-up in the history of the U.S. Motorcycle Nationals. Every time the Suzuki mounted rider made a pass during Street ET Eliminations the crowd went wild. Way to go Joe!
 

Bifogat

  • photo_0926.jpg
    photo_0926.jpg
    71.3 KB · Visningar: 462
Last edited:
Han behöver ju inte komprimera fjädiringen i alla fall... Lol!!!
 
hehe, en bulle på busa. :)

hoppas ingen tog illa vid. Starkt av honom måste jag säga.
 
RPM lover skrev:
:cool:
Jag tyckte jag var för stor för att köra dragrace, imponerande...

Joe Holt of Columbus, Ohio had to be the most popular runner-up in the history of the U.S. Motorcycle Nationals. Every time the Suzuki mounted rider made a pass during Street ET Eliminations the crowd went wild. Way to go Joe!



Som dom vise alltid sagt......

"Cubik talks" :tummenupp
 
Förmodligen kör han ifrån 99% av dom som skrivit kommentarer i den här tråden. :D

Ett "fetto" på 160 kilo som jag kände i Greensboro NC hade en trimmad Fireblade (och 15 cm förläng) på ynka 150 hästar som körde 6.55 på 201 meter. Hur många här har kört på Bike Weekend i Västerås, dvs vet hur svårt det är att ens komma under 7 sekunder med en originalhoj?
 
andersbrink skrev:
Förmodligen kör han ifrån 99% av dom som skrivit kommentarer i den här tråden. :D

Ett "fetto" på 160 kilo som jag kände i Greensboro NC hade en trimmad Fireblade (och 15 cm förläng) på ynka 150 hästar som körde 6.55 på 201 meter. Hur många här har kört på Bike Weekend i Västerås, dvs vet hur svårt det är att ens komma under 7 sekunder med en originalhoj?

Väntade på svar ifrån dig Brink hade på känn att du kände till den här killen, jag är mäkta imponerad av honom.
Är det samma snubbe jag sett bilder på som åker och slangar ?
 
RPM lover skrev:
Är det samma snubbe jag sett bilder på som åker och slangar ?

Har faktens ingen aning om vem Joe Holt är. Såg bara att han körde runt 10.30/211 km/h på 402. Det är väl runt 6.70 på 201? Det bevisar iaf att även en fetknopp kan köra fort med bra starter. Kul! :D

/105 kilo "muskler"
 
Hellre fet än blåst i en italienarkropp som platsar i ett Daniese-ställ ;)
Mer vikt ger bättre fäste!!! :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top