Dragkrok??

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Är det någon som vet vem ( förutom Din Bil, Audi ) som monterar dragkrok? Din Bil skall nämligen ha 13200,00:- exkl moms. för att montera på en Audi :näsblod

Alla förslag mottages tacksamt...

Zilversurfer skrev:
Är det någon som vet vem ( förutom Din Bil, Audi ) som monterar dragkrok? Din Bil skall nämligen ha 13200,00:- exkl moms. för att montera på en Audi :näsblod

Alla förslag mottages tacksamt...

Jag och farsan skruvade på en på hans merca. Vi köpte en jättefin krok på Bildelar i trelleborg för 2000:-.
Väldigt utförlig bruksanvsning fick man med, inga problem att montera.
Sen måste man besiktiga igen det går väl på ngn hundralapp, kan det väl va värt och spara 10 papp?

Tackar för ditt svar, men bildelstillbehörsfirmor som jag varit i kontakt med har inte till 05:an. Men jag skall ringa till Bildelar i Trelleborg.

Mvh//ZS

Zilversurfer skrev:
Tackar för ditt svar, men bildelstillbehörsfirmor som jag varit i kontakt med har inte till 05:an. Men jag skall ringa till Bildelar i Trelleborg.

Mvh//ZS

Gör det, farsan köpte till sin -04, för ett år sedan. Det fanns inte heller i katalogen, man han på bildelar ringde och kollade och då fanns det.

Zilversurfer skrev:

Mvh//ZS

*Host* *host*
om du läser dina pm kanske någon kan fixa rabatt :D

Glöm inte att du måste ha monteringsanvisningen till draget när du ska besiktiga bilen. Annars kommer du inte få den godkänd. Sjukt men sant...
Om du köpt draget nytt får du en med i paketet. Har du köpt draget begagnat så får du jaga en själv. Själv fick jag tag på en hos Bilia i Lund, när jag eftermonterade ett drag på en Volvo 740.

Mvh Bookie

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...