Draghjälp till Knutstorp i helgen?

Diablo

Fulare än någonsin
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -06 Racer
I vanlig ordning ska ju något skita sig i sista stund innan tävlingen. Denna gången blev "mitt" släp dubbelbokat, så nu står jag utan transportmedel :tråkad

Någon som har tips om var man hyr bra släp till vettigast pris (rookieracing-anpassat...), alternativt har plats på släp eller i skåpbil? Om nån har det senare så har jag ett enklare depåtält, kompressor mm att dela med mig av när vi väl är på plats. Tacksam för alla tips!

McFille skrev:
Preem har ganska billiga priser...billigare än Statoil iaf... :)
Lycka till!

:tummenupp Tack! Snackade till mig bra pris på en lokal Shell-mack, så problemet är löst. Nu ska man bara packa, ta sig dit, kvala in... :gnissla

Då saknar du bara draghjälp runt Knudan då :hihi Jag avstår ifrån total förnedring denna gång, jag slog dig sist på R-1000 och lägger nu hjälmen på hyllan.

GSXR1100R skrev:
Då saknar du bara draghjälp runt Knudan då :hihi Jag avstår ifrån total förnedring denna gång, jag slog dig sist på R-1000 och lägger nu hjälmen på hyllan.
VA!!!! Har du slagit nån på ett rejs???? :confused:

Nr:18 skrev:
VA!!!! Har du slagit nån på ett rejs???? :confused:
Jag har bara kör fem tävlingar men ALDRIG kommit sist, dessutom körde du 1,17 på Knudan i ditt första race.

GSXR1100R skrev:
Bara för att du fegade ur och flyttade dig när jag skulle torpedera dig i första svängen. Din förnedring var total redan dagen efter när jag närapå varvade dig. :rolleyes:
För övrigt hade du väl knappt kommit ett varv i helgen ändå, om man ser till hur du tankar hojen numera... :tungan

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon