Draghjälp till Knutstorp i helgen?

Diablo

Fulare än någonsin
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -06 Racer
I vanlig ordning ska ju något skita sig i sista stund innan tävlingen. Denna gången blev "mitt" släp dubbelbokat, så nu står jag utan transportmedel :tråkad

Någon som har tips om var man hyr bra släp till vettigast pris (rookieracing-anpassat...), alternativt har plats på släp eller i skåpbil? Om nån har det senare så har jag ett enklare depåtält, kompressor mm att dela med mig av när vi väl är på plats. Tacksam för alla tips!

McFille skrev:
Preem har ganska billiga priser...billigare än Statoil iaf... :)
Lycka till!

:tummenupp Tack! Snackade till mig bra pris på en lokal Shell-mack, så problemet är löst. Nu ska man bara packa, ta sig dit, kvala in... :gnissla

Då saknar du bara draghjälp runt Knudan då :hihi Jag avstår ifrån total förnedring denna gång, jag slog dig sist på R-1000 och lägger nu hjälmen på hyllan.

GSXR1100R skrev:
Då saknar du bara draghjälp runt Knudan då :hihi Jag avstår ifrån total förnedring denna gång, jag slog dig sist på R-1000 och lägger nu hjälmen på hyllan.
VA!!!! Har du slagit nån på ett rejs???? :confused:

Nr:18 skrev:
VA!!!! Har du slagit nån på ett rejs???? :confused:
Jag har bara kör fem tävlingar men ALDRIG kommit sist, dessutom körde du 1,17 på Knudan i ditt första race.

GSXR1100R skrev:
Bara för att du fegade ur och flyttade dig när jag skulle torpedera dig i första svängen. Din förnedring var total redan dagen efter när jag närapå varvade dig. :rolleyes:
För övrigt hade du väl knappt kommit ett varv i helgen ändå, om man ser till hur du tankar hojen numera... :tungan

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back