Drafted by Mark.

Brammis

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2009
Hoj
Honda CB 750F
Hej hej.
Mark utmanade mig att gå med här, nu när jag äntligen har blivit med MC. Gick ju och köpte Almings hoj i höstas och skall efter lite vintermek ut och köra. Hondan stannar nog i familjen även om jag byter upp mig till något annat senare.
//

Välkommen :hej

Ser du bor vid Horred. Där finns en ruggit fin MC-väg som går runt Tolken-sjön som vi brukar åka lite då och då. Får du hänga med på :)

Den där hojen har vart med om en del med sin förra outlaw-ägare så du har en del att leva upp till... ;)

Bifogat

• IMG_2468_.JPG
    IMG_2468_.JPG
    120.5 KB · Visningar: 109
Welcome!

Till sommaren kommer det bli många långa mil i sadeln. För dom som sitter kvar dvs.

kyle-woods.jpg

Haha!
Spännande att få lite uppföljning på den gamla skorven.
Att den stannar länge i familjen tvekar jag inte på, den är ju ganska van vid det efter att ha funnits 8år i min familj.

Lycka till, och kom ihåg att en CB400 är som motorcyklarnas volvo 240, bara går och går om den får lite motion och kärlek, och det finns fortfarande stort reservdels och eftermarknadsutbud att tillgå för en överkomlig slant!

Välkommen :hejDen där hojen har vart med om en del med sin förra outlaw-ägare så du har en del att leva upp till... ;)

Mjo, en kall februari-förmiddag på hisingen var tydligen lite väl tidigt på säsongen att ge sig ut och köra mc tyckte samhällets riddare.

Var står din hoj och gömmer sig på den här bilden tro Styret? Saknade den något vitalt vid tillfället?? :hihi

Last edited:
Tackar för varmt mottagande!
Hojjen är redan älskad i familjen, så kärlek kommer den allt att få.
Ser fram emot en varm vår!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...