philsson skrev:men vad händer om man drar snuten och så får dem tag på ens reggnummer då?... åker man inte dit endå på det. .![]()
Bara neka och säga att en annan lånade hojen på en provtur, för att man tänkte sälja den.
Tjo!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
philsson skrev:men vad händer om man drar snuten och så får dem tag på ens reggnummer då?... åker man inte dit endå på det. .![]()
det är ju inte så att jag kör någon annans hoj och och kör ifrån polisen.. inte så schysst om de kommer till honom sen..BadToy skrev:Har aldrig hänt nånting dom gångerna jag valt att smita lite så där... Men dom kan ju stå på hemadressen om man har lite osis![]()
GSXR1100R skrev:men idag är jag gammal och feg (fet), jag stannar hellre än att riskera liv och min lem,
Nu förstår jag inte vad du menar, vad har det med saken att göra...?philsson skrev:det är ju inte så att jag kör någon annans hoj och och kör ifrån polisen.. inte så schysst om de kommer till honom sen..![]()
Ingen av mina polare säger att jag är förståndig, kör man hoj och dessutom tävlar i RR så är man nog inte så smart.Poacher skrev:Är du feg då?
Eller är det bara för att det kan tänkas anses normalt på forumet att man drar snuten?
Förståndig kan det ju kallas annars.
Lägg kvar ditt reg.nr i garaget så är problemet löstphilsson skrev:men vad händer om man drar snuten och så får dem tag på ens reggnummer då?... åker man inte dit endå på det. .![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |