Dra snuten

De måste ha dragit in på träningen.
Mopedisten var värd ett skott i vaden. Man kör inte på gamla gulliga tanter. De är totalförbud.

Ja nu finns det ju gott om tanter som inte är ett dugg jävla gulliga. Men det blir ett plus iaf :)

När jag gjorde min skyddsvaktsutbildning så hade vi nåt som hette våldstrappa.. :va

Vad är det för nervvrak till polis egentligen?
Vi vet ju inte exakt vad som hände. Enligt artikeln så körde moppefuckot först på en äldre kvinna. Sedan kanske han försökte ramma polisen också.

Men du kan vara lugn. Moppefuckot kommer säkert att gråta ut i Expressen imorgon om hur synd det är om honom. Och sedan kräva polisen på ett stort skadestånd på grund av det psykiska lidande som han har utstått.

Vi vet ju inte exakt vad som hände. Enligt artikeln så körde moppefuckot först på en äldre kvinna. Sedan kanske han försökte ramma polisen också.

Men du kan vara lugn. Moppefuckot kommer säkert att gråta ut i Expressen imorgon om hur synd det är om honom. Och sedan kräva polisen på ett stort skadestånd på grund av det psykiska lidande som han har utstått.

Om man måste skjuta varningsskott mot en moppeförare som är under 15, så får jag känslan att man är ganska nervöst lagd. Vad händer i en mer allvarlig situation, skjuter han verkanseld direkt?

http://www.dn.se/sthlm/oppnade-eld-for-att-stoppa-13-aring

Jag bara väntar på alla "det är så synd om den stackars moppetjuven som nästan dödade tanten och försökte köra över polisen" artiklar som kommer att publiceras i kvällspressen strax..

Gör man dumma saker får man stå sitt kast.

Om man måste skjuta varningsskott mot en moppeförare som är under 15, så får jag känslan att man är ganska nervöst lagd. Vad händer i en mer allvarlig situation, skjuter han verkanseld direkt?

http://www.dn.se/sthlm/oppnade-eld-for-att-stoppa-13-aring
Eftersom han med berått mod, enligt flera artiklar, körde rakt på tanten, och sedan flydde så har han ju börjat med att lägga ribban på en viss nivå. Sen vet ju varken du eller jag vad som hände under jakten, han kan ju ha utsatt polisen för hot, kastat sten, dragit kniv osv. Bara för att han är under 15 behöver han ju inte vara nån päronkindad bebis som bara är gullig mot omgivningen. Att polisen sköt ett varningsskott kan ju mycket väl ha inneburit att han sköt i backen 2m framför sig själv bara för att få killen att stanna dessutom. Men så fort polisen skjuter varningsskott så verkar folk tro att det är automateld 4-5dm ifrån den misstänkte.

Det är väl osäkert om polismannen visste om åldern på föraren?

Så här är det, dräggen ska bort. Bort härifrån, bort från min planet!

Jag kan inte hålla koll på varje apa som orsakar rabalder, dom ska bara bort.

Punkt och slut!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...