Dr Pepper

Gaffa-mannen

Touringdäck på Gelleråsen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSF 1200s Bandit, + Honda ANF125 Innova
Jag blev glad över att mina burkar med Dr Pepper fortfarande fanns kvar i lokalen när jag kom för att hjälpa till att flytta ut. Efter att Blom kom tillbaka från burk/flask-pantningsrundan såg jag även att hans flickvän (vad heter hon? Jag och namn ni vet... var det Emma?) hade en flaska.

Är det några fler av medlemmarna som gillar Dr Pepper?
Jag kom nämligen på att det finns en likör som heter Amaretto. Gillar man Dr Pepper skall man köpa en flaska Amaretto. Det är ett tips, ni kommer inte att bli besvikna!

:tummenupp :öl

ingen vettig knutte gillar dr röv dryck,,,,,, vilken miss dom gjortde när dom blandade till den... den finns ju inte ens i alla affärer ju?

PEPSI ÄR RACE

Gaffa-mannen skrev:
Jag blev glad över att mina burkar med Dr Pepper fortfarande fanns kvar i lokalen när jag kom för att hjälpa till att flytta ut. Efter att Blom kom tillbaka från burk/flask-pantningsrundan såg jag även att hans flickvän (vad heter hon? Jag och namn ni vet... var det Emma?) hade en flaska.

Jag kom nämligen på att det finns en likör som heter Amaretto. Gillar man Dr Pepper skall man köpa en flaska Amaretto. Det är ett tips, ni kommer inte att bli besvikna!

gillar man Dr. Pepper så kan man köpa sig en flaska 5-56 som luktar exakt likadant! :tummenupp

Näe, man kanske inte ska vara så elak, men så här ser jag på Dr.Pepper.
Det finns ett tuggummi som heter Jenka, det är gott. Men så finns det 5-56 som luktar precis som jenka smakar, alltså blir det vääldigt mysko, sen finns det en dryck som smakar precis som 5-56 luktar, alltså blir det feet kulturkrock :rolleyes:
Du måste hålla med om likheterna Gaffa!?! :confused:

jag har ju svårt för det här med körsbär..... men fan om jag inte ska testa att grogga på det

blom skrev:
ingen vettig knutte gillar dr röv dryck,,,,,, vilken miss dom gjortde när dom blandade till den... den finns ju inte ens i alla affärer ju?

PEPSI ÄR RACE
Hörde jag nån viska "Nastro-Azzuro" ???

Re: Alternativ

schrunken skrev:
Prova ROOT-BEER, smakar tandkräm, ohyggligt äckligt :zpy
Inte äckligt. Uppfriskande. Root-Beer och Jenka smakar ganska lika. Och dr Pepper smakar inte körsbär (möjligtvis körsbärs-kärnor), utan mer som mandel.
Och Cerry-coke är gott!

Re: Re: Alternativ

Gaffa-mannen skrev:
Inte äckligt. Uppfriskande. Root-Beer och Jenka smakar ganska lika. Och dr Pepper smakar inte körsbär (möjligtvis körsbärs-kärnor), utan mer som mandel.
Och Cerry-coke är gott!
??????????? :zpy

Gaffa-mannen skrev:

Dr Pepper & Cherry Coke :öl :tummenupp :tummenupp :fakta

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back