Dr.Bike Minneskortege

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Till minne av Dr.Bike samlas vi onsdag den 23 juni kl 18.00 på Mc-Donald i Upplands Väsby.

Turen kommer att gå ut till Vaxholm som var ett av PAs favoritställen att åka hoj till.

Vänligen observera och respektera att detta är en kortege vilket innebär att ingen kör om ledaren, ingen gasar på och inget bus!
 
Last edited:
Observera ny samlingsplats.

Blir det bara jag och troligen Pia beroende på ork...?
 
:tummenupp


Såg denna tråd nu...via minneslunden....kommer självklart!



Ps Jag la upp en länk i Sthlms-delen!
 
Last edited:
Har jag möjlighet så norpar jag tjejens hoj och hänger med !
 
Vi kommer köra över Svinninge/Åkersberga och sedan stanna i Vaxholm för middag/Glass/Fika.

PMa om ni vill ha närmare beskrivning :)
 
Hade gärna vare med men hojen är inte i sthlm. Får vara med via mina tankar i stället.
 
PA:s minneskortege

Jag ska försöka ta mig dit, börjar dock jobba kl 21:45 i Västerås.
Ska försök hitta bilder från ett tillfälle då PA ordnade onsdagskörning i Classic Honda Club Swedens regi, vi var ett antal gamla hondor som åkte från Järva krog ut till Waxholm, och sedan fortsatte några av oss hem till PA och Pia för lite mer fika, var hemma i Strömsholm 00:30 efter en 38 mil lång utflykt!
Kommer då som nu på en CB750 -72
Örjan
 
Denna tråd bör lyftas och pushas för på fler ställen. Om man åker en onsdagssväng så bör det vara självklart att delta på denna korta körning.
 
Jag kommer! om det inte blir så att en ny liten biker skall se dagen ljus för första gången! Vi väntar nedsläpp när som. (livets gång)...
 
Håller vädret så kommer jag tillsammans med Prillan...

O just ja.. fråga.. Om vädret är dåligt.. Hur gör ni då?? Är det fortfarande kortege?? Frågar för att jag kommer från södra sidan i långtbortistan och så...
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top