Dr. Bike lämnar oss ....

Det är fruktansvärt tråkig att läsa att Dr.Bike är på väg ifrån oss! Ofattbart.

De gånger jag träffat Dr.Bike har han alltid varit varm och omtänksam. Han försökte aldrig sig på att varit förmer eller så fast än han hade så mycket kunskap.

Du är saknad.

Ursäkta språket men fyfan... Först tänkte jag att det gällde bara SH's kontot. Sedan att det hänt på moppen och att det var hemskt och gripande. Sedan när jag läste att det var något helt annat... "Det värsta" så önskade jag nästan att det hellre hänt på moppen...

Känns jävligt orättvist och mina tankar går till hans familj och nära vänner.

Patrik jag vet inte om du orkar hålla i det men jag skulle önska att du skapade en till tråd med en liten insamling. Om det bara skall vara blommor eller något användbart till hans familj... resa... spa?
Du vet nog bättre som stod honom nämre.

Jag vet att det är en piss i havet men det är i alla fall något?!

Jag satt några timmar hos honom i går, och nej det gör inte det.
Han väntar bara på att få lämna oss.

Svårt och förstå att det är sant...

Tankarna går till nära och kära...

Tänkt på dig sen tråden startades......kan bara inte släppa det :( hoppas på mirakel, hoppas din starka vilja att fortsätta denna väg med alla dessa vänner som skrivit i tråden får tillbaka dig i livet.

Vet inte om P-A familj läser detta, men om ni gör det ska ni veta att jag hjälper gärna till om det är nåt och tror många fler ställer upp för denna goda man.

Vi väntar med insamling tills vi pratat med Pia om vad som händer.
Känns lite fel att göra det innan P-A gått bort, även om det är det som kommer ske.

Första bilden är på P-A när vi smygportade Affes (Nyberg) CBR som pajat.
Lite typiskt P-A.
Vi skulle bara dra ihop hans motor en kväll / Natt innan vi skulle till Sviestad eller nått.
Upp med slipstiften och så körde han så spånen rök.
Vi sa inget till Affe med den gick rätt ok vill jag minnas...

Att någon man lärt känna genom SH skulle komma att lämna en är något jag hoppats jag skulle slippa, att de skulle komma att ske på detta sett är så otänkbart. Genom SH har jag lärt känna P.A och genom SH får jag dessa tragiska nyheter. Jag är glad att jag fått ta del av hans kunskap och lärt känna honom det lilla jag gjort, som ändå gett stort intryck på mig. Jag tänker på närmast anhöriga, familj, vänner, alla de människor han hjälpt och lärt känna här och på andra ställen.

Han var i mina ögon en god och hjälpsam man som med sin öppenhet och kunskap stack ut från mängden.

Vila i frid!

Otroligt trist läsning. :(

Lider med dom anhöriga.

Det är så tråkigt. Men jag är glad att ha fått lära känna PA. Även om vi inte var nära vänner och bara träffades ett par gånger så var han en kille med stort hjärta.

Han delade gärna med sig av det han kunde och inga frågor var heller för dumma. Jag gillade den inställningen.

Jag har två sparade favorittrådar från det här forumet:

Allt du inte trodde att du behövde veta om OLJOR! DEL1
Allt du inte trodde att du behövde veta om OLJOR! DEL2

Båda av PA. :tummenupp

Otroligt tråkigt att höra.. Verkligen! Skänker en tanke till vänner o familj, Tänt ett ljus och hoppas han får köra sin drömhoj i himmlen!

Det är en ära att fått blivit vän med dig, kommer sakna dig oerhört.

Massor med kramar till Pia och anhöriga

Chockad efter att ha läst detta. tragiskt är bara förnamnet..... finner inte ord. sorgligt att sådant skall behöva hända:(

Loggar in för första gången på länge och möts av svart.

Varma tankar till anhöriga och vänner.

/perris

Jag har fått information från PAs syster Pernilla att testerna igår visade på lite aktivitet och de görs om idag på förmiddagen.

"om man måste bromsa på motorvägen då har man banne mig misslyckats men planeringen av sin körning" citat PA

Fruktansvärt tråkig läsning. :gråta
Ömsinta tankar går till alla anhöriga.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna