Dr.Bike har lämnat oss

Vart tog du vägen?

Saknad är du.
Inte bra.

Jag svär,mina tårar rinner.

Återföds eller tillbaks.

Du saknas

Fruktansvärt, jag har så svårt att tro det. Det påminner om hur bräckligt livet är. Vila i frid.

Är man ofin om man frågar hur gamal "doktorn" blev?

R.I.P. "Doktorn".

P-A blev endast 44 år gammal.

En liten annekdot angående "doktors titeln" så var det så att P-A hängt lite i dragracingdepåer, nicket Dr.Bike betyder egentligen Drag Bike berättade han för mig.
Men som vi alla vet så passade Doktor betydligt bättre.

Läser du detta Pia så ska jag försöka ringa dig idag, vet bara inte hur jag ska kunna prata.
Jag klarar av att stålsätta mig på jobbet men det finns ingen möjlighet att göra det när jag ska prata med dig.
Allt vi har att prata om, saker att reda ut med hojar och saker som är hans som står här...
Inget vi behöver flytta på, men vill att du ska veta vad som är P-As saker här...

Du får gärna ringa mig om du vill.

Ofattbart. Helt ofattbart. Det finns en klyscha som säger: Lev som om den här dagen vore din sista. Skulle vi leva annorlunda om vi visste att just den här dagen vore den sista? Förmodligen. PA's stroke är i alla fall en väckarklocka för mig att ta vara på livet, vad som helst kan hända, när som helst. Jag saknar honom mycket.

Många tankar till alla PA lämnade kvar här, särskilt till Pia.

Få, om någon, har gett så många, så mycket hjälp här på SH. Det är min bild av Dr Bike. Träffade dej aldrig personligen, men det känns ändå som en stor, stor förlust. Och då ska vi inte tala om förlusten det innebär för hans familj. Mina tankar går till Er. Ni har förlorat en hjälpsam, snäll, uppskattad kille med ett stort hjärta.

Ha det så gott det går i denna stund och må doktorn vila i frid.

Finner inga vettiga ord...så ung, så omtyckt...så sorgligt

Tankarna går till anhöriga.

V.i.f.

Vila i frid.

Alla bör tänka på att man man lever så kort stund och är död så länge . .

Fruktansvärt ledsamt att höra. Jag kände inte honom personligen men vi har snackats vid medan han krängt av och på däck åt mig på ett antal bandagar. Han verkade vara en riktigt juste kille som kunde det mesta om hojar.

Hans inlägg har på SH har också varit både kul och insiktsfulla (inte minst hans status som "oljeguru") med bett och ironi men aldrig så de har gått till personangrepp. Inte helt vanligt numera tyvärr....

Tankarna går till familj, anhöriga och till nära vänner som dig Nursey. Jag är säker på att det är många som kommer att sakna Per-Arne djupt.

Vila i frid.

Hann bara byta några ord med dig den handfull gånger vi sprang på varann i korridorerna på jobbet. Senast veckan innan detta hände. Såg dig mest ila förbi mitt fönster när du gena mellan husen på väg upp till ditt rum.

Har försökt undvika tråden ända sen jag såg den igår, blev rejält nedslagen i skorna, vill verkligen inte inse, vill inte ta farväl ännu.
Träffade PA första gången för 2 år sedan när jag hade problem med min gamla honda, sedan dess har han hjälpt mig med alla tänkbara hojbekymmer, face to face, via pm, mail, sms och telefon, han har alltid ställt upp när man bett om hjälp, tack!
PA lämnar ett enormt tomrum efter sig hos mig och här på sh men mina tankar går så klart till familjen.
Man blir så abrupt påmind om hur skört, oberäkneligt och orättvist livet är när sånt här händer.
Vila i frid Pa och hoppas vi en dag ses i hojhimlen!
/Adam

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...