Ja....precis...det känns som man tittar på film hela natten. Eller att man lixom har en jävla huvudroll i en psykofilm.
Själv vaknade jag vid 04:30 i morse efter en jävla skitdröm.
Jag ser en pool som är full med människor...och jag vet att det är något farligt där i...och jag lixom säger till någon...vet inte vem "vad är det som kommer hända....någonting är fel" och helt plötsligt är alla i poolen skjutna och ligger där och flyter.
Och då får jag syn på en liten flicka som går längs med poolkanten. Hon är väl typ 3-4 år och går där obekymrat och plockar grejer...och jag har den där känslan av fara...att någonting kommer att hända. Men så lämnar hon poolkanten och går fram till några buskar och där hör jag en röst som viskar "reflex" flera ggr...och hux flux så sitter flickan i en bil med en kvinna.
Och då är jag helt plötsligt där i bilen och kvinnan vänder sig om, med ett ondskefullt grin på läpparna och ska lixom sluka mig/flickan jag vet inte vilket.
Men jag får tag i käften på kvinnan och sliter isär munnen och buntar ihop henne...vet att jag bryter armen på henne för jag har en tydlig bild hur armen hänger på sniskan. Vi typ brottas omkring i baksätet...och hon ger sig inte utan försöker komma loss. Vem som kör bilen har jag ingen aning om.
Och helt plötsligt har hon en kniv...och jag försöker komma åt kniven och jag vet att jag tar tag med handen på eggen...men jag känner ingen smärta...och till slut efter en fight..så lixom trycker jag ner kvinnan så att kniven genomborrar henne. Och samtidigt som jag är lättad..så känner jag en svag känsla av sorg för att jag blev tvungen att döda henne.
Sen vaknar jag....men allt detta känns så verkligt att det tar en stund att fatta att det bara är en dröm.
Skulle kunna berätta hur många cpdrömmar som helst. Och jag kommer ihåg drömmar som jag haft för flera veckor sen...ja...flera år gamla drömmar kan surra till i hjärnan.
Usch...hur ser det ut därinne egentligen.