Drömkvinna från en annan värld

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Ur dagens Svenska Dagbladet.

Utstrålningen, kroppen, yrket, åsikterna, platsen. Vilken kvinna!!!

"Jag hyrs in för att flytta boskap..."

"För mig är andra tillägget med rätten att bära vapen viktigt. Jag kommer rösta på McCain för att han stödjer den rätten fullt ut."

:Bugar :kär

Bifogat

• dromtjej_1.jpg
    dromtjej_1.jpg
    167.3 KB · Visningar: 393
  • dromtjej_1_tycker.jpg
    dromtjej_1_tycker.jpg
    201.6 KB · Visningar: 263
Tänk om/när hon vill och inte du vill!
Jag ser framför mig hur Nyteknik står på polisstationen och försöker förklara att han blivit våldtagen av sin fru.

Fast hon vore bra att ha när min KTM 660 inte vill starta....

Ähh, jag håller med ny teknik, söt tjej!

Hon luktar IOFS häst, men hon kan rida, det tar ut varandra!

ja dessa skjutglada jänkare, funderar de aldrig på vad de befinner sig i för miljö eller om det är något som är fel när det blir viktigt att bära vapen.....

ja dessa skjutglada jänkare, funderar de aldrig på vad de befinner sig i för miljö eller om det är något som är fel när det blir viktigt att bära vapen.....

I hennes miljö ser jag inget större fel i att ha vapen, det är innerstadscowboysen dom har problem med.

Hon kan ju tvingas att avliva ett djur ibland.

I hennes miljö ser jag inget större fel i att ha vapen, det är innerstadscowboysen dom har problem med.

Hon kan ju tvingas att avliva ett djur ibland.

Det framgår inte men är det så hon menar så är det är ju vettigt men inte för storstadsmänniskan -såvida det inte är rena vilda västern i städerna.....

edit: generellt sett är det nog inte så många som är lämpliga till att bära vapen.....

Last edited:
Wooohooo vilken brutta! :kär Jag saknar dock revolverbältet med en Colt SA i efter det uttalandet hehe

Det framgår inte men är det så hon menar så är det är ju vettigt men inte för storstadsmänniskan -såvida det inte är rena vilda västern i städerna.....

Det är säkert så hon menar, men i USA är allt svar eller vitt, för eller emot, det finns inga mellanting.

Därför röstar hon på "tillåt alla att bära vapen" istället för "förbjud alla att bära vapen", hade det funnits ett alternativ "tillåt alla att bära vapen utanför stadsgränserna och ingen innanför" så kanske hon hade röstat på det alternativet istället.
(jag inser dom praktiska svårigheterna med mitt tredjealternativ, men det var bara ett exempel)

Det är säkert så hon menar

Ok, det kompenserar hästlukten.

edit:det är inte tillåtet i alla stater som jag fattat det, hade en lärare från USA en gång som sa att man tvungen ha koll på vilka delstat man åkte in ifall man hade vapen med sig.

Last edited:
Ok, det kompenserar hästlukten.

edit:det är inte tillåtet i alla stater som jag fattat det, hade en lärare från USA en gång som sa att man tvungen ha koll på vilka delstat man åkte in ifall man hade vapen med sig.
Det är tillåtet att inneha handvapen i alla USA's stater (second amendment) men ditt Concealed Carry permit (CCW) kanske inte gäller i grannstaten så det är det man ska ha koll på. En motion om att CCW'n ska funka i alla stater finns men har inte blivit klubbad av senaten.

Se http://en.wikipedia.org/wiki/Gun_Laws_By_State_In_The_United_States för detaljerna

Jag läste om henne igår. En sann förebild för alla svenska feminister.
Vilken jävla bra brud.

Ah, så fort en tjej är vältränad så har hon en mans överkropp? Tycker det är jävligt snyggt med vältränade kvinnfolk istället för alla som bara är smala och har noll muskler.

det var inte jag som sa manskropp men jag fattade vad man mena, vältränad ger inte, och behöver inte, automatiskt göra kropssformen bitig.

Hästen har ju snyggare frisyr än henne.

dom har lite samma tema på sin frisyr :rufs :D

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back