Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
n'Lasse skrev:För få vaddå...![]()
![]()
För få...![]()
![]()
FÖR FÅ VADDÅ!?Grrrr!!!
n'LasseKryptonit

n'Lasse skrev:För få vaddå...![]()
![]()
För få...![]()
![]()
FÖR FÅ VADDÅ!?Grrrr!!!
n'LasseKryptonit
URRninja skrev:Men Lasse, du har i alla fall 50% fler cyllar än vissa Cagivor ju (för det mesta)

Den ser ju ut som en tysk streetfighter!beelsebub skrev:Nä nu går skam på torra land..........jag hittade en japansk drömhoj !! (prototyp)
.........ibland så känner jag inte igen mig själv !!

Bear skrev:Här är två hojar jag skulle vilja ha om jag hade råd och tid ....
Bear skrev:Här är två hojar jag skulle vilja ha om jag hade råd och tid ....
//B
Detta är ju ett bra alternativn'Lasse skrev:Min drömhoj ser ni här![]()

Galne Dansken skrev:Kanon mä nostalgi - men, det här var min drömhoj i +25 år..
![]()
Kawasaki Z1000-A1, årsmodell 1977.. "Värdens värsta och 1´sta Superbike"
En ram som inte pallar den extreme power i motorn. Köregenskaber; komplett hopplöst..
Kvalitet: Jag kan endast mecka och fixa - och nu skal motorn renoveres (igen)
- MEN, den har charm..
Jag ve köra nytt...
Silwer skrev:Z1 före z1000 var första superbiken.
Varför den hette så kan man ju undra över med, den var på 900cc.
Z1000R såg ballare ut än den på bilden, men var minst lika hopplös att framföra, härliga tider![]()
Bear skrev:Skönt att se att det finns lite hopp bland folket här .....
Alla nya hojar har ingen själ och utstrålning (gäller ju även för nya bilmodeller...)
Tycker personligen att Z1:an är ballare än Z1000 A1... Fick en gång för lääääänge sedan äran att kicka igång en Z1:a, det är grejer det !
//B
Bear skrev:Alla nya hojar har ingen själ och utstrålning//B

Galne Dansken skrev:Framtids dröm - när jag kommer på den - då svängar jag snabbast på Rörken - pojkar![]()
![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |