Drängen putsar o moddar

Mawerick

nu även turboladdad version
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Åhus
Hoj
Hayabusa
Må gudarna hjälpa oss alla när den här galningen kommer ut på vägarna! :D
 

Bifogat

  • Före.JPG
    Före.JPG
    128.2 KB · Visningar: 89
  • Efter.JPG
    Efter.JPG
    128.5 KB · Visningar: 63
  • size maters.JPG
    size maters.JPG
    129.5 KB · Visningar: 107
  • Helan o halvan.JPG
    Helan o halvan.JPG
    127 KB · Visningar: 129
  • Drev vs Tab.JPG
    Drev vs Tab.JPG
    118.8 KB · Visningar: 174
Kommer inte gå så fort med det bakdrevet... :rolleyes:
Men lätt att få upp på slangen lär den bli. :D :tummenupp
 
....men putsa kan han...

kom så putsar vi i kapp :fyllisar
 

Bifogat

  • vikt = fiende.JPG
    vikt = fiende.JPG
    120.2 KB · Visningar: 136
  • putsbög 1.JPG
    putsbög 1.JPG
    128.2 KB · Visningar: 179
  • putsbög 2.JPG
    putsbög 2.JPG
    107.5 KB · Visningar: 145
  • putsbög 3.JPG
    putsbög 3.JPG
    108.9 KB · Visningar: 128
Ghost skrev:
Kommer inte gå så fort med det bakdrevet... :rolleyes:
Men lätt att få upp på slangen lär den bli. :D :tummenupp
...har en känsla att det e drängens motiv med denna sanslösa drevning :banana
 
Färdig

Inte illa.....men det kommer nog mera :banana
 

Bifogat

  • Pappa ferdig.JPG
    Pappa ferdig.JPG
    129.4 KB · Visningar: 176
  • snyggast i garaget.JPG
    snyggast i garaget.JPG
    124.8 KB · Visningar: 127
Najs!
Jag tycker att kedjan spänner lite konstigt i kedjestyraren, men det kanske inte är nån fara.
Den lär kanske nötas ner rätt snabbt.
 
drängen skrev:
ja har åkt fort va ja ska här ska sättas tolvor (hoppas jag) :rock

klarade du inte tolvor med orginaldrev går det väl inte bättre bara för att du har ett gigantiskt bakdrev?

ps. jag kan inte heller så det e lungt...
 
Maverick jag såg att du hade regndäck på, har du nån koll på hur länge dom håller ungefär? Eller om det är nån jätteskillnad i slitage mot andra sportdäck?
 
henkablyfot skrev:
Inte för att detta är ett bilforum men vad skådar mitt södra öga?!
Jovisst är det en "Bleppförti" m turbosnurra som står där bakom...Cooolt! :yoparty
de kan du ge dig på dubbla weber 45:or GT 40 lastbilsturbo o intercooler. Mellan 1.5-2,0 bar laddtryck :kocko
 
Duke Gollum skrev:
Maverick jag såg att du hade regndäck på, har du nån koll på hur länge dom håller ungefär? Eller om det är nån jätteskillnad i slitage mot andra sportdäck?
de går inte å jämföra har knappt kört nånting men de e nästan slut redan :tummenner
 
drev

Tjenis Drängen !

Små drev du fixat !!!!

Ska vi ut o åka snart då eller ??
 
Å de putsas

Det är roligt att se när andra putsar
 

Bifogat

  • 100_00011.JPG
    100_00011.JPG
    31.4 KB · Visningar: 89
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top