Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilka 7 personer är det som har blivit straffade inom SVEMO?
Jag känner bara till en och det är en crossåkare från Skåne i min egen ålder. Märkligt att där inte har varit mer uppståndelse kring ämnet.....
Vilka 7 personer är det som har blivit straffade inom SVEMO?
Jag känner bara till en och det är en crossåkare från Skåne i min egen ålder. Märkligt att där inte har varit mer uppståndelse kring ämnet.....
Mer intressant för media att rapportera om Pantani när han dog av en överdos kokain lr om skandalerna i Touren. Vad tror du själv ?
Jo men man kan ju tycka att Race/IB som har varit SVEMOS officella organ sedan stenåldern borde ha uppmärksammat detta.
Robert Forsell(motocross)blev avstängd två år efter att ha knaprat något otillåtet kosttillskott.IB skrev om det nyligen.Vilka 7 personer är det som har blivit straffade inom SVEMO?
För er som gillar statistik ! Gå in på www.rf.se titta sedan efter statistik och forskning, klicka på antidoping...varsågoda.
Snacka om att styrkelyft dominerade dopingligan.....![]()
Men jag hittade ingen statisitk för bodybuilding. De borde väl ha några fall också?
Det låter väldigt konstigt, så tillvida du inte pratar kroppsbyggning. Vilka idrotter menar du?
hmm, kommer ihåg för några år sedan när Svenska NHL-hockeyspelare inte ville/fick testa sig när de spelade för Tre kronor. Det var någon regel/avtal som gjorde att det internationella hockeyförbundet (tror jag det heter) inte fick tvinga NHL-spelare till test.
Det står lite om det här också: http://www.rf.se/templates/Pages/NewsPage____806.aspxRobert Forsell(motocross)blev avstängd två år efter att ha knaprat något otillåtet kosttillskott.IB skrev om det nyligen.
Bodybuilding är inte medlemmar i RF, därför saknas statistik. Annars skulle de garanterat ha toppat listan, jaMen jag hittade ingen statistik för bodybuilding. De borde väl ha några fall också?
Det tror jag är tveksamt med tanke på hur RF arbetar med antidoping idag.elitnivå i många sporter
Robert Forsell(motocross)blev avstängd två år efter att ha knaprat något otillåtet kosttillskott.IB skrev om det nyligen.
Säker på det?Ja i NHL testas inte spelare..
Säker på det?
Och om det nu är så... HUR kan det vara möjligt???![]()
Det tror jag är tveksamt med tanke på hur RF arbetar med antidoping idag.
inom vilka idrotter? låter helt stört...jag ska inte säga något säkert då jag inte vet så mycket men talade med en läkare inom elitidrotten, sen sa någon annan kolla i papperkorgarna vid stora tävlingar -om jag minns rätt
har hört liknande saker om NFL(?) amerkiansk fotboll där det bara handlar om pengar, blir det ingen show blir det inga pengar då gör man sina egna regler. har för mig att varken nfl eller nhl ligger under wadas regler och det gör inte ens fifa o de gör att dom kan riskera att missa os (var snack om det men lär vara ur världen nu)Säker på det?
Och om det nu är så... HUR kan det vara möjligt???![]()
inom vilka idrotter? låter helt stört...
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |