Doom (filmen)

danjel

Real Men Ride Twins
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Mattsvart Ducce 750s -01
Nyss sett filmen! Faan vad övraskande det var på slutet! :hihi FPS säger jag bara :rofl det var iallafall rätt film att pluppa in det i!!
de va en helt ok film annars också! påminde om resident evil en hel del.. fast jag gillade r e bättre! bättre slagsmålsscener i dom..

obs! spoilern förstör absolut ingenting, är där för att vissa kan vara lite känsliga bara..

Bandido skrev:
Visst!!, van damne har ju aldrig gjort en dålig film................. :7peta

Nämn en!

:rolleyes:

En film som dock är bra på riktigt med van Damme är TimeCop. Det var höjdpunkten på van Dammes karriär...och när han var med i ett avsnitt av Vänner. :hihi
Fast van Damme gör det han ska göra, levererar de fetaste B-action filmerna. Å det gör han med bravur! :banana

Bandido skrev:
Visste du att din favvo (segal) har gett ut en skiva! www.stevenseagal.com Skynda o köp!!! Den e i klass med Hasselhof! :arsele

Det visste jag inte! Men jag blev glatt överraskad. Om den är lika bra som Hassaelhoff låter jag vara osagt. Jag har mina tvivel, men jag ska genast ladda ner den och lyssna.

spectre skrev:
Jean Claude Van Damme spöar ju Burt enbart med sitt namn tänk. Van Damm vs Dolph Lundgren vinnaren möter Segal.

Än har inget klarat av att ta kål på Burt och han har säkert provat det mesta...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg