Don't fakk with Svedala kroggäster...

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
http://www.dn.se/nyheter/sverige/retad-kroggast-korde-pa-ranare-1.939942

f.ö anser jag att gunvald gunners måste börja agera, det är lite för mycket snack och ingen verkstad. har ni tjackat trikåer tex?

som det är nu, så börjar träskopöbeln ta lagen i sina egna händer och snart är O.G.G (Original Gunvald Gunners) gamla och förlegade.

jag vill se bilder, youtubeklipp och annat smått och gott från er.

Snutens svar, jag gillart.
"Att köra på en människa är väl inte att rekommendera. Men det har väl hänt saker, som jag inte vill gå in på, som gör att det kan kännas rätt och riktigt att göra så, säger han"

Då är det fritt fram att göra det mesta man vill för det det helt enkelt känns rätt och riktigt :tummenupp

vilken situation??

Den att en massa mjukiskillar tror de är tuffa.
Jag träffade kollegans son för ett tag sedan på fritiden, tror han var runt fem år. Han hade fått en Spider Man tröja som när man fällde upp huvan fick med en ansiktsmask så att säga, jävligt cool. På en femåring.
Trikåerna måste bara fixas nu, inkl mjuka stövlar.
Om ngn vet vilken fabrik som syr spider man tröjerna - säg till!

Last edited:
Den att en massa mjukiskillar tror de är tuffa.
Jag träffade kollegans som för ett tag sedan på fritiden, tror han var runt fem år. Han hade fått en Spider Man tröja som när man fällde upp huvan fick med en ansiktsmask så att säga, jävligt cool. På en femåring.
Trikåerna måste bara fixas nu, inkl mjuka stövlar.
Om ngn vet vilken fabrik som syr spider man tröjerna - säg till!

jag misstänker att det finns en hel del sh-medlemmar som har barn i diverse åldrar. mitt förslag är att de barnen (dock ej över 15 år) syr dessa dräkter/trikåer då barnarbete har ett visst skimmer av 'kvalité' över sig. dessutom ingår dessa dräkter helt och hållet i deras domäner, vilket ger att de gärna jobbar arslet av sig för att de ska bli så bra som möjligt.

så...kanske dags att gå ut med en tråd om vilkas barn som kan fixa dräkterna?

Jag satt och åt lunch i bilen när den dumfan kommer springande förbi och hoppar över ett staket, snubblar och rullar runt, två meter till höger tog staketet slut.

Kan dock säga att han hade faktiskt inte mjukisbyxor på sig :P

Som Slowroller säger, GG Hangarounds kommer inte göra ngt.
Vi väntar på att du och dina polare reder ut situationen, fräs snus i fejset på dem bråtslingarna!

Fräsa snus? vad är det för tårtyr:mad:
Lite hårdare tag måste GG ta till tycker jag, iaf nått piskrapp över rumpan.

Som Slowroller säger, GG Hangarounds kommer inte göra ngt.
Vi väntar på att du och dina polare reder ut situationen, fräs snus i fejset på dem bråtslingarna!

Mjaa, vi är ganska neutrala just nu. Försöker hålla låg profil eftersom SÄPO är efter oss...

But one day, we shall rise :tummenupp

Mjaa, vi är ganska neutrala just nu. Försöker hålla låg profil eftersom SÄPO är efter oss...

But one day, we shall rise :tummenupp

mjaa, enda resningen du och övriga icke-GG-medlemmar får, är när någon stackars farbror råkar gnida sig mot dig på bussen till gubbängen.

Fräsa snus? vad är det för tårtyr:mad:
Lite hårdare tag måste GG ta till tycker jag, iaf nått piskrapp över rumpan.

Rätt kul att gunnvald spelas av Persbrant....som började sin karriär som balettdansör :hihi
Finns bra mkt hårdare typer än gunnvald :P

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back