Don't believe the hype

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Ja, det är rubriken till ett test av GSX-R1000 K5. Motorcycle Racer är tdningen. Slutklämmen lyder: "Give it a year of developement and who knows, the Gixer (sic!) could be top of pops once again. However, here and now - particularly in the UK - it definitively does'nt own the racetrack in the way it once did."

Bonusmaterial: "...I'd be far happier with a well-sorted ZX10R."

Nå, vad säger expertpanelen om den saken då?

så kommer jag med fegissvaret: "Det är upp till föraren" :hihi

Nya gsxren är bra, men jag tror knappast det är hojen i sig som gjort att det råkar vara Suzuki högst på pallen i WSBK iaf.

Bingo skrev:
Ja, det är rubriken till ett test av GSX-R1000 K5. Motorcycle Racer är tdningen. Slutklämmen lyder: "Give it a year of developement and who knows, the Gixer (sic!) could be top of pops once again. However, here and now - particularly in the UK - it definitively does'nt own the racetrack in the way it once did."

Bonusmaterial: "...I'd be far happier with a well-sorted ZX10R."

Nå, vad säger expertpanelen om den saken då?

Motorcycle Racer? Testar de verkligen en helt standard GSXR1000? De brukar mest provköra racerhojar.

Ähh skitsnack. Klart K5 är bäst, bara o titta på den så ser man det :banana

Chris Ash skrev:
Motorcycle Racer? Testar de verkligen en helt standard GSXR1000? De brukar mest provköra racerhojar.
Den är kittad för ca 4 000£. Kritiken gäller dock mest chassiedesignen. "The way they've gone for a longer beam and shorter swinging arm seems odd."

Bingo skrev:
Den är kittad för ca 4 000£. Kritiken gäller dock mest chassiedesignen. "The way they've gone for a longer beam and shorter swinging arm seems odd."

Ok där ser man, har denna kritik mot chassit framförts från annat håll?

Ska nog tjacka senaste numret nu, fan jag glömmer alltid bort att köpa den, får signa upp mig på en prenumeration......

Kommer inte ihåg vad gubben heter som framför kritiken/undrar över chassiedesignen men det är en hyfsat meriterad snubbe. Det är ju också mot alla trender som går nu dvs kortare motorer och längre svingar för att få ett kort chassie men minska wheelitendenserna.
Hojen är i Superstocktrim i testet. Vet inte meriter eller nivå på föraren som testar heller.

Goodstuff skrev:
Kommer inte ihåg vad gubben heter som framför kritiken/undrar över chassiedesignen men det är en hyfsat meriterad snubbe. Det är ju också mot alla trender som går nu dvs kortare motorer och längre svingar för att få ett kort chassie men minska wheelitendenserna.
Hojen är i Superstocktrim i testet. Vet inte meriter eller nivå på föraren som testar heller.
Då uuiilar alltså K5:an fett! Bästa hojen!

Goodstuff skrev:

Kör man med originalsvingen i Superbike?

Chris Ash skrev:
Kör man med originalsvingen i Superbike?
Vet inte men tror inte det eftersom i princip alla märken har olika alternativ och kitsvingar, Yamahas kan du köpa på deras hemsida tex.

Goodstuff skrev:
Vet inte men tror inte det eftersom i princip alla märken har olika alternativ och kitsvingar, Yamahas kan du köpa på deras hemsida tex.

Och vem kommer inte ihåg Hondas kitsving till Firebladen? Odödliggjord av Nyteknik och Chrille.

äh, jag tror det är en skithoj, 2 som åkte av før 2v sen på rudskogen :hej
Frågade honom en runda innan kraschen om han var nøjd med hojen, då sa han:

- ja, det är jag, men jag kør inte fortare än med min førra -01

Sen gjorde han svanen i kurvan innan rakan, ren smäck alltså :va

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Efter rykten om en ny retro...