DonQ vs. Jorpes = ...

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
*dudeliduttiduuuuu* ... 3-1 :banana :hihi

Dessutom tror jag minsann Benny O. och Packalén fick se sig slagna för första gången också. Kul, men man är trots allt besviken att man inte fick sig några poäng...

Full rapport kommer i morgon

Don Quixote skrev:

Dessutom tror jag minsann Benny O. och Packalén fick se sig slagna för första gången också. Kul, men man är trots allt besviken att man inte fick sig några poäng...

Snyggt kört idag!

Kul race i övrigt.

Jorpes glömde spänna kedjan och valmers satte bromsbeläggen bakåfram eller nåt... grattis Don Q till en bra placering.

GSXR1100R skrev:
Jorpes glömde spänna kedjan och valmers satte bromsbeläggen bakåfram eller nåt... grattis Don Q till en bra placering.
:mad: Jag hjälpte dig kränga däck, tankade, drack kaffe, lånade vinkelslip av proffsen, var bakis och allt annat som hör till när man är i fyrtaktsvärlden. Vad gjorde du? Gluttade på gridfjortisar? :kocko

Freppa skrev:
Ahem.... Valmers, is now a good time to remind you of Team Evils offer?
Ja, erbjudandet kommer verkligen att övervägas; efter att ARC:s eminenta parkeringspersonal lurade bort mig till norra entrén, vilket innebar att jag fick utforska halva Gislaved socken till fots, orkade inte GSXR1100R masa sig till huvudentrén med depåpass. EMR fick slutligen erlägga entréavgift. :mad:

valmers skrev:
Ja, erbjudandet kommer verkligen att övervägas; efter att ARC:s eminenta parkeringspersonal lurade bort mig till norra entrén, vilket innebar att jag fick utforska halva Gislaved socken till fots, orkade inte GSXR1100R masa sig till huvudentrén med depåpass. EMR fick slutligen erlägga entréavgift. :mad:
Din snålvarg, racing ska kosta :mad:

Don Quixote skrev:

Jag e inte ens orolig. Falkenberg o Knutstorp vinner jag enkelt... :tungan

jorpes skrev:
Jag e inte ens orolig. Falkenberg o Knutstorp vinner jag enkelt... :tungan

Såpass? Ja, det är nog dags att börja ta några segrar nu. 3-1 och ett rejs till på åsen. :7peta

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back