Donken Onsdagen den 14/3

Om du inte hade varit så onykter när du fick snöret så du ju lärt dig nu.. Ja visa ju flera gånger ;)
Å du vet att ja har höga tankar om dig, men faktum kvarstår att ca 100% av gångerna som ja ser dig utan hoj så e du vinglig å fnittrig ;)

Va är detta för skitsnack killar..ni har inga höga tankar om mig:huvet :mad:
Du kan ju börja med att ge mig n kurs om hur man får snöret att sitta på plats, en hel vetenskap bara det:arsele

Någonting fick mig att vilja besvara det här inlägget...
Guess what!!! :va

Ja det var lite oväntat :hihi

Du har ju haft hela vintern på dig....
Eller har det varit DVD och chips alla lediga stunder???

Ja vad fan, började han inte tjata om renovering i sept eller nåt? Och är fortfarande inte klar :va
Tror det har varit lite för många bäversafarin under vintern för den killen...

Nu när TILLOCHMED jag beställer tid för drivpaketsmontering i morrn :)

Här har vi en till som hållit på sen sept, med att få till ett byte av drivpaket :)

Last edited:
Om du inte hade varit så onykter när du fick snöret så du ju lärt dig nu.. Ja visa ju flera gånger ;)
Å du vet att ja har höga tankar om dig, men faktum kvarstår att ca 100% av gångerna som ja ser dig utan hoj så e du vinglig å fnittrig ;)

va jag full:va Jag va den enda personen på den tillställningen som inte drack:yoparty :tuttar

Helvete! Nu blev det nästan fröken höger.
13.gif

Ska bli kul att ses!

"F-r-ö-k-e-n"??? :tungan :va :confused: :D

Jag dyker upp om jag kan, vädret är nådigt och gamla sursukkan vill. Skall jag ta med mig lite uttjänta tubsockor? Att hålla värmen med på handtagen när vi är inne o käkar förståss :D

Ja tyckte då att du va lite yr i mössan, men de kan ju bero på att ja va lite yr :va
Men ja kan ju redan knyta så ja behöver inte lära mig ;)
Men vi får väl ta en knytkurs... Eller ett såkallat knytkalas :D

Knytkalas hemma hos mig med en grillning eller?? ;) Och som sagt visning av hur man knyter innan vi går på tillbehören vid grillningen.. :hihi
Så vissa ska komma ihåg hur man nu gjorde.:arsele

Last edited:
då lär man dyka upp med "bussen", då... :tungan

får se om man kan få med sig flera "bussar". :tummenupp

Har mekat som faan sista dagarna för att få ihop hojen.Ska montera framgaffel,hjul,skärm..sen ska den upp och varmköras..Den startade på mekbänken i garaget igår..ler.Kan bli en tur i helgen om det blir sol..(efter Motogp förståss)

Min hoj står LÄNGST in i garaget..... Det är en hel vetenskap att få ut den och om jag skulle få ut den så skulle jag säkert klota på vägen ner till donken. Får se om jag kan få lite galna taxipolare att skjutsa mej runt, som vanligt... :D

/Carin

Hoho! Här är det som det ska vara när åksäsongen närmar sig: när man kommer hem från garaget har resten av onsdagspatienterna spammat sönder ytterligare ett antal sidor med onsdagstråd! :hihi

Hur går det i garaget? Har allt det exotiska levererats...:tummenupp

/Uffe

Då var hojen ihop..fattas bara några dekaler..ler.Nu behövs sol så det torkar för idag spann det bara..asg

Min hoj står o laddar efter att jag låtit den bli både dammig o helt urladdad (DUMMA BRUD). Jag MÅSTE köra den till verkstaden imorrnom jag skall få den tillbaka till nästa vecka. Om batteriet inte funkar efter detta får jag krupp.

Min hoj står o laddar..hoppas jag för jag MÅSTE köra den till verkstaden imorrnom jag skall få den tillbaka till nästa vecka. Om batteriet inte funkar efter detta får jag krupp.

Annars har Biltema mc-batterier för en spottstyver...Men du får nog mäta upp L*B*H, och hur polerna sitter, tror inte dom har nån lista över vilket batteri som går till vilken hoj....:)

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...