Donken Onsdagen den 14/3

För oss som har ställt av hojen för vintern då...???
Jobbigt att ställa på den nu och lägga ut en jävla massa tusenlappar om snöhelvettet kommer tebax om nån vecka :näsblod

Jag tänkte bara kvista förbi på väg hem från jobbet. Min hoj är i beståndsdelar.

meh försäkringen går inte igång förns den 1 April :(

Men nu var det inte så att folk skulle känna press att ta hojen dit heller..jag vill bara se era glada nunor..varesig dom åker Saab, Gixxer eller SL buss (:hihi) in..okej?
Det slutar bergis med att jag tar bilen dit ändå ;) nu när jag fått feta högtalare i den :)

Men nu var det inte så att folk skulle känna press att ta hojen dit heller..jag vill bara se era glada nunor..varesig dom åker Saab, Gixxer eller SL buss (:hihi) in..okej?
Det slutar bergis med att jag tar bilen dit ändå ;) nu när jag fått feta högtalare i den :)

fy fan va dålig stiiiiiil asså ;)

Perfa...
Då kan du ju servera bullarna direkt ur bakluckan :tummenupp

kan tänka mig titta förbi om jag är i stan... en lite fråga dock, är ni något gäng som känner varandra från förr. Jag antar att man är välkommer som outsider också :) förra sesången var det okej att åka mestadels själv men är ju trevligt om man kan få lite andra som vill åka med än :yoparty

Ska vi ha på oss gula mössor så vi känner igen vilka som är mc folk? :gnissla

kan tänka mig titta förbi om jag är i stan... en lite fråga dock, är ni något gäng som känner varandra från förr. Jag antar att man är välkommer som outsider också :) förra sesången var det okej att åka mestadels själv men är ju trevligt om man kan få lite andra som vill åka med än :yoparty

Det finns väl en liten tight kärna av den allra värsta sortens gamla gubbar och damer såsom Jörgen, nursey, Ullis och åldersmannen KaptenRö*skägg. Dem är lite sträva och svåra att komma unifund med men väl där så är dem rätt ok ;)

Vi outsiders står vid sidan om och beundrar de lärda och vackra medans de poserar och torrbryter ikapp. Har vi tur kan vi få dela deras bord eller kanske t.o.m bli tillfrågade om vår åsikt i något ställningstagande... Men annars är det rätt grått och trist, men vad gör man inte för att komma lite närmare gänget lixom... :D

-@

Shysst om det kan bli en Stenslätten-Färja-Burgare i vaxholm-Bogan-Donken på onsdag. :yoparty

Kul för er att ni kan komma.. :mad:
Sj har jag barnen nästa vecka och kan inte komma loss.:huvet
Får väl försöka komma loss till nästa gång ni ska ha det mysigt allesammans.

Hoppas ni får det trevligt. :rolleyes: Är inte alls avundsjuk.

Hej stumpan...det är några av oss som känner varandra lite bättre än andra men detta är mer en allmän inbjudan/uppmaning :p så vi kommer in i sommarmentaliteten NUUUUUU samt lär känna nya människor ju :yoparty . Om du vill åka med mig så hojta via PM så får du mitt nummer. Isf tar jag bilen..så kan tant Ullis få åka räsermazda också ;)

Ska vi ha på oss gula mössor så vi känner igen vilka som är mc folk? :gnissla

Vi är dräggen som står vid stenmuren och hänger :P:D

Last edited by a moderator:
Låter ju onekligen intressant. Bullar är ju alltid gott.

Dock känner jag ju ingen och kommer att känna mig liten och bortkommen. :pannkyss

Men blir det bra väder kan det hända att jag tittar förbi :D

Man behöver inte känna någon..det är ju det som är poängen :)
Innan ni kommer hem den kvällen kommer ni vara glaaada att ni inte känner någon hehehe..trasigare människor än oss får man fan leta efter:tuttar Men trasiga på ett bra sätt :tungan

Dyker självklart upp:tummenupp

Tyvärr blir det nog till fots:gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey