Donera din hoj till mig!!

lotus-jonas

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2010
Hoj
VOR 501 solg. ducati 750 sport 2001. yamaha virago 750 1999. ducati 160 monza 1964
Har precis bytt bort mitt bygge mot en cross och letar nu efter nytt projekt.
Helst i Skåne och så billig som möjligt, gärna gratis :0)
Ska bygge cafe racer stuk och papper på hojen måste finnas, behöver dock inte va komplett!!!!
Allt från 125cc till 1000
Måste finnas nån som har något som bara tar plats. Jag lovar att bygge en fin hoj!! Allt är av intresse

kan någon donera mej en r1 krockad gör inget, men papper måste finnas annars hoppar jag

Självklart är jag inte ute efter r1or eller fireblades.
Syftet med denna tråd är att hitta en gammal risig hoj som kostar från 0 till ett par 1000. Något som ägaren egentligen bara vill bli av med och låta någon skapa en fin hoj av skräpet.

Det här är ju Sporthoj, vi har R1:or och Fireblades liggandes i hörnen :tungan

Men seriöst så borde det finnas folk som faktiskt har eller känner någon som har en gammal sunkig 80-talare liggandes i något hörn och i behov av kärlek.

Bara o komma o hämta, jag har inte hittat ett helt lager än, finns ingen tank, eller ja, finns tank från en x4, ramen är lackad (ganska okej) blå, motorn finns men jag vet inte om något i den saknas en förknasare är i delar och den andra är nog borta... Allt ligger i kartonger. Framskärm finns, i övrigt typ noll plast.

Bara o komma o hämta, jag har inte hittat ett helt lager än, finns ingen tank, eller ja, finns tank från en x4, ramen är lackad (ganska okej) blå, motorn finns men jag vet inte om något i den saknas en förknasare är i delar och den andra är nog borta... Allt ligger i kartonger. Framskärm finns, i övrigt typ noll plast.

Vart finns hojen?

Oj. Det är långt från Skåne. Lite lättare om grejorna finns i Skåne. Ska dock se om det går att lösa.

Den finns inte i mitt garage längre. Därför letar bag nytt objekt

Ingen i Skåne som vill bli av med en gammalt risig hoj?

Jag vill inte donera nått till någon som inte färdigställer projekten, du har visat att du är en sådan. Annars gillar jag idén.

Jag vill inte donera nått till någon som inte färdigställer projekten, du har visat att du är en sådan. Annars gillar jag idén.
Kan ju finnas olika grunder till att vissa projekt inte färdigställas, ofta är det ekonomi.
Men det är ju dit val och det är ju helt ok. Jag får ju hoppas att det finns andra här som tycker annorlunda.

Du kan få min gamla xj 900:a........ för ett Wayne Gretzky rookie-kort. I mint kondition.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT