Som någon annan nämde, sitter stryrändsvikterna på plats som dom ska? Är fögasarna synkade och rätt bestyckade?
Osynkade förgasare orsakar rätt mkt vibrationer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som någon annan nämde, sitter stryrändsvikterna på plats som dom ska? Är fögasarna synkade och rätt bestyckade?
Eller så har du:
http://forum.soe.se/showthread.php?t=39577
Har samma problem sen jag började åka -99. Kan variera hur störande det är. Jag "sätter mig upp" och skakar loss ibland eller kniper som f-n med knäna så det inte blir ngt tryck alls på handen.
Jag opererade mina bägge händer förra sommarn för karpal tunnelsyndrom. För mig hade det gått så långt att mina händer var domnade konstant... Nu funkar händerna finfint.![]()
Japp och också bestyckningen kan göra sitt till. Jag sänkte en gång fyra nålar från fett till rätt och vibrationer försvann.Osynkade förgasare orsakar rätt mkt vibrationer.
Det problemet börjar nu dyka upp lite spontant, undrar om det finns nån liknande nervkanal i axeln humma..
Har samma problem. För mig domnar lillfingret samt halva ringfingret bort. Och lösningen ska tydligen vara det som inlägg no:2 i din länk påvisar.
Detta kan orsaka större skada än man tror!
På väg in i karusellen på Anderstorp hade min högerhand domnat av, vilket gjort att min hand hade flyttat sig längre ut på styret så jag höll om styränden. När jag skulle slå av på gasen så var det som om gashandtaget satt fast och hojen fortsatte att accelerera, pga att jag kände inte att jag höll i styränden!! Det var ingen trevlig överraskning!![]()
Du kör fel....
....har haft exakt samma problem. ENkel fix....sätt knyttnäven mellan tanken och pungen och där skall röven var placerade, knip åt tanken med knän, spän magmusklarna, lägg lite tyngd på benen...som om du skulle bajsa i skogen... och använd endast styret till att styra med....inte luta med hela din vikt på den på......
Tror inte att TS fixar det enligt din klart godkända instruktion, Jossan är en, hör och häpna, enså hon saknar en pung på sin kropp.
(sista delen av meningen kan ju misstolkas)
Möjligt att du klämmer åt lite extra för att hålla gasen om det bara är högerhanden du känner av. Det råkar inte sitta mjuka handtag av skumgummityp på den? Sådana vet jag att vissa kan få en del problem med då de klämmer åt för hårt för att känna att de har grepp (andra gillar de handtagen).ja jag har tänkt på det men jag fick inte det på min förra hoj, bara om jag åkte jättelångt.. och jag har ju samma handskar![]()
oh fan.....lägg till et par cm då.... även om vibrationerna från tanken är sköna......usch....där blev det lite mansgrisigt!!
ridtjej![]()
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten