Jojje_83
Ny medlem
dom jhar nu gjort de jag inte skulle hända mig.....dom snodde min 990 supermoto.......inte ens en månad han den bli!!!! så jävla förbannad....så e de nån som ser en svart sm me akra dämpare å lite repig på vänster sidan så e den min....slå en pling på 0704213383!!! ska
dom!!

