Dollarkonto?

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Nu när dollarn är så svag känns det trist att få utbetalning i dollar. Dessutom om man handlar mycket i dollar så känns det meningslöst att först få pengarna växlade till SEK och sedan växla tillbaka till Dollar.

Jag skulle vilja ha ett dollarkonto där jag kan sätta in dollar och göra betalningar i dollar utan att behöva växla.

Är det någon som vet hur man ordnar ett sådant? Har PayPal sådana tjänster?

Din bank kan säkert hjälpa dig med det.

Valutakonton för de flesta vanliga valutor brukar inte vara nåt problem att öppna.

Din bank kan säkert hjälpa dig med det.

Valutakonton för de flesta vanliga valutor brukar inte vara nåt problem att öppna.

Jasså, jag har fått för mig att de inte gör det då det helt klart missgynnar deras intresse ur ett växlingsperspektiv. Får kolla upp det!

Annars har ju HSBC bra tjänster kom jag på.

Jasså, jag har fått för mig att de inte gör det då det helt klart missgynnar deras intresse ur ett växlingsperspektiv. Får kolla upp det!

Annars har ju HSBC bra tjänster kom jag på.

Nordea gör det, kom dock inte ihåg vad det kostade. Men om jag inte missminner mig så ville dom ha 1000:- om året för ett dollarkonto.

Nordea gör det, kom dock inte ihåg vad det kostade. Men om jag inte missminner mig så ville dom ha 1000:- om året för ett dollarkonto.

Snikna skitnordea. Det kostar fan pengar att kolla saltod hos dom. Dåvarande Nördbanken öppnade ju ett konto åt en när man mönstrade. Något Jag glömde bort att Jag hade och efter ett tag kom det skuld brev från dom att Jag låg back och var skylldig dom pengar! Jag har inte ens bett om kontot och de sketna kronorna man fått från försvaret hade käkats upp. En utskällning senare gick det bra att stänga kontot utan represalier.

Tacka vet Jag SEB. Allt funkar och är gratis. Förutom VISA samt internetbank som kostar hiskliga 250 spänn året.

Vad är det för fel på typ varenda bank i USA? :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...