Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mavve skrev:Jag tycker att det beror på okunskap och däremd är dessa personer som tvättar sig i 20minuter dumma i huvet. Om nånting är jobbigt - varför fortsätta plåga sig?
Ja... vad ska man säga?Mavve skrev:...för det är bara nåt han gör för att känna sig speciell i sin tråkiga vardag.
AeroSol skrev:Ja... vad ska man säga?
När man läst dina fyndiga inlägg kan man verkligen undra vem som är dum i huvudet... Du verkar inte ha fattat vad tvångstankar innebär!
PUCKO! :kocko
Så du kallar andra personer du inte känner för dumma i huvudet, men vill själv inte bli kallad pucko?Mavve skrev:Jag tycker att det beror på okunskap och däremd är dessa personer som tvättar sig i 20minuter dumma i huvet.
Jag har inga som helst fobier eller manier, det har jag heller inte påstått. Men jag har förmågan att sätta mig in i andra människors situation, vilket du helt uppenbart saknar...Mavve skrev:Okej, jag har inte kallat dig nånting och vi känner inte alls varandra så du ska inte kalla mig för pucko då bara för att du måste räkna allting du går förbi eller har mani på annat.
Förstår att du tar åt dig men du är inte normal som har sånna idéer, tyvärr.
AeroSol skrev:Så du kallar andra personer du inte känner för dumma i huvudet, men vill själv inte bli kallad pucko?
Jag har inga som helst fobier eller manier, det har jag heller inte påstått. Men jag har förmågan att sätta mig in i andra människors situation, vilket du helt uppenbart saknar...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |