Dokumentären på Kanal5.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Någon som kollar på den?

Outsiders heter den. Helt galet. Det måste vara skitjobbigt att ha sådana där tvångstankar...

springer imellan datorn och tv:n
Ibland är det bra att de tar upp konstiga fall m,m

Man får en mindre uppfattning om saker som man ej har en aning om. Kanske man tacklar det bättre om man träffar på/ ser sånt i verkligheten.

Willmar skrev:
springer imellan datorn och tv:n
Ibland är det bra att de tar upp konstiga fall m,m

Man får en mindre uppfattning om saker som man ej har en aning om. Kanske man tacklar det bättre om man träffar på/ ser sånt i verkligheten.
Antagligen, men jag förstår verkligen inte att deras besvär kan vara SÅ jäkla allvarliga.

Jag tycker mitt nummerskyltsberoende* är lite jobbigt ibland, men långa vägar ifrån deras bekymmer.

*Läsa alla, ALLA nummerplåtar på fordon som är i min omgivning. Bygger ord, förkortningar, allt möjligt. Det är lite jobbigt...

alltså han som gick runt o petade på allting som kvällsrutin, fyyyfaan vilket hålla på alltså jag trodde de var någon form av satirhumor först men tydligen inte...

hållundan skrev:
Någon som kollar på den?

Outsiders heter den. Helt galet. Det måste vara skitjobbigt att ha sådana där tvångstankar...

Efter pausen skulle dom ta upp en som hade problem att hennes mamma kom på besök :3freak

fan fattar inte klarar hon inte av att vara i närheten av folk som ätit pizza ?

Last edited:
tvångstankar måste vara satans jobbigt , men oftast går dom bota så man får väl hoppas på att dom får den hjälp dom behöver

Jäklar vad det gick åt tvål :3freak

Lider med stackarna, kan inte vara lätt.

Haha ni får kolla nästa prog, fri sex eller vad de hette :va

sandstream skrev:
Jäklar vad det gick åt tvål :3freak

Lider med stackarna, kan inte vara lätt.

På tal om det var jag på ett jobb där det fanns en kvinna som troligtvis hade bacillskräck, hon påpekade flera ggr att man inte fick gå in på hennes kontor.
Jag brukade flytta runt prylar på hennes kontor då hon inte såg, ibland kom hon rusandes och frågade om man varit där "jag nääee" :D

Slutade efter att jag sett henne stå på toan 15 minuter och tvätta händerna tills dom var alldelens röda efteråt.

Twosaint skrev:
På tal om det var jag på ett jobb där det fanns en kvinna som troligtvis hade bacillskräck, hon påpekade flera ggr att man inte fick gå in på hennes kontor.
Jag brukade flytta runt prylar på hennes kontor då hon inte såg, ibland kom hon rusandes och frågade om man varit där "jag nääee" :D

Slutade efter att jag sett henne stå på toan 15 minuter och tvätta händerna tills dom var alldelens röda efteråt.

Hahaha du är OND! :fyllisar

Jag tycker synd om tjejen som känner sig smutsig hela tiden. Det spelar ju tydligen ingen roll hur mycket hon tvättar sig heller. Det kan inte vara lätt. Men det är konstigt att det kan gå så långt att det bara blir värre.

Jag tycker att det beror på okunskap och däremd är dessa personer som tvättar sig i 20minuter dumma i huvet. Om nånting är jobbigt - varför fortsätta plåga sig?

Läsa alla nummerplåtar? Orka....

Att dom inte får hjälp ?
Tjejen som tvättade sig verkade inte gå hos nån psykolog eller liknande ?

Förmodligen så gör ju bara kompisar/släkt sakerna ännu värre,
precis som dom sa.

Killen som räknade allt, han kompis tror han gör honom en tjänst genom att svara att han låste dörren när han frågade, att inte lita på sig själv gör bara saken värre.

Mavve skrev:
Läsa alla nummerplåtar? Orka....
Det är skojigt :3freak

Inte för att jag har ont av det så sett...

Men visst, personerna i fråga lär ju säkerligen kunna få hjälp med sina bekymmer och bli "botade" om de bara vill...

tjockisbulle skrev:
Att dom inte får hjälp ?
Tjejen som tvättade sig verkade inte gå hos nån psykolog eller liknande ?

Förmodligen så gör ju bara kompisar/släkt sakerna ännu värre,
precis som dom sa.

Killen som räknade allt, han kompis tror han gör honom en tjänst genom att svara att han låste dörren när han frågade, att inte lita på sig själv gör bara saken värre.

Det är naturligt att reta andra som håller på så. De gör ju FEL så varför inte ta och inse det och sluta.
Vad gör han om han blir jagad av en idiot med kniv? Ska han räkna alla plattor han ser på marken medans han försöker springa för sitt liv?
Tror inte det, utan då springer han och skiter i att räkna för det är bara nåt han gör för att känna sig speciell i sin tråkiga vardag.

Frågan är hur den där Jeppen skulle göra på kvällen med sin kvällsritual om man super sig dyngfull och bara däckar det första han gör då han kommer hem...

hållundan skrev:
Frågan är hur den där Jeppen skulle göra på kvällen med sin kvällsritual om man super sig dyngfull och bara däckar det första han gör då han kommer hem...

Sånna har inget liv o dricker ingen sprit heller.
Alkoholfri låtsasöl på sin höjd.

Vem vill umgås med en som sitter o räknar allt och alla på en fest istället för att vara med i gemenskapen?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT