Dokumentär om nöten på sågverket/snickeriet

Disasterpiece

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2005
Hoj
1000r k7
Det har varit uppe tidigare, och handlar om nån snubbe som inte är riktigt riktig. Han står på ett sågverk/snickeri eller liknande och berättar massa svammel och säger "va" varannat ord ungefär. Någon som vet vad jag menar och vet vart jag kan få tag på det? :4skrika

Kommer någon på en bättre rubrik så säg gärna till? :tomten

Last edited:
Disasterpiece skrev:
2183455 Det har varit uppe tidigare, och handlar om nån snubbe som inte är riktigt riktig. Han står på ett sågverk eller liknande och berättar massa svammel och säger "va" varannat ord ungefär. Någon som vet vad jag menar och vet vart jag kan få tag på det? :4skrika

Kommer någon på en bättre rubrik så säg gärna till? :tomten
Snickeriet.

Disasterpiece skrev:
2183459 Ändrat. Men vart hittar jag det?
Ingen aning. Tror inte den finns i SVTs öppna arkiv iaf.

Tycker du om den så kan jag även rekommendera en annan dokumentär som gått på SVT. Jag kommer inte ihåg vad den heter, men den handlar om en man som har Gregory Peck som idol. Han skulle gärna vilja han en tatuering av Gregory Peck, men tatueraren har pratat med hans mamma som sagt att han inte tycker om när det gör ont och så. Så därför får han ingen tatuering.

Esquire skrev:
2183463 Ingen aning. Tror inte den finns i SVTs öppna arkiv iaf.

Tycker du om den så kan jag även rekommendera en annan dokumentär som gått på SVT. Jag kommer inte ihåg vad den heter, men den handlar om en man som har Gregory Peck som idol. Han skulle gärna vilja han en tatuering av Gregory Peck, men tatueraren har pratat med hans mamma som sagt att han inte tycker om när det gör ont och så. Så därför får han ingen tatuering.

Haha, låter som att det kan vara värt att leta reda på. Får fortsätta mitt sökande :).

Kan även rekomendera "Plötsligt i Vinslöv".
Om några skåningar som har minigolf som största intresse.

:rofl

FreddaAbborre skrev:
2183931 Kan även rekomendera "Plötsligt i Vinslöv".
Om några skåningar som har minigolf som största intresse.

:rofl

Gillar mest golfbollsanalysen, sen även när moppetjockisen ligger på soffan och ringer sin polare -" dåe skaäv vei spiela bingobongo"

Bäst i Snickeriet.

Bifogat

• 6.jpg
    6.jpg
    86.6 KB · Visningar: 79
Disasterpiece skrev:
2184034 Dessvärre så funkar inte länken...

är det bara snutten du är ute efter eller är det filmen? för jag har iaf Snickeriet.VCD.VHSRip-JOEL\ ..

hittar Plotsligt.I.Vinslov.1999.STV.SWEDiSH.PAL.DVDR-BBDvDR\ också...

MvH Stenberg

Last edited:
selin skrev:
2184037 Gillar mest golfbollsanalysen, sen även när moppetjockisen ligger på soffan och ringer sin polare -" dåe skaäv vei spiela bingobongo"

"Det kan inte brinna utanför det här området va. Och det är likadant inom golfen."

:lol :lol :lol

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back