Doggystyle

Krusty

Medlem
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Blå
Nån fler här som kör med doggen på moppen ibland?

Har man hund så måste man ta hand om den och på sommaren när man kör mycket hoj på all ledig tid så blir det lite tid över för doggen och då får man haka på väskan på tanken och ta några extra varv med hårbollen.

Man får många glada/förvåndade miner och det bjuder jag gärna på :D när man kommer på sporthoj med skinnställ.

Vill inte se bilder eller kommentarer på glidar/touringhojar som har med sig hunden för det har man sett många gånger.

Finns det fler sporthojsåkare som kör med hunden?
..
.
Kör numera med Retta och en jävligt glad dog med vinden i pälsen :)
.
.

Bifogat

• TL1000s.jpg
    TL1000s.jpg
    37.4 KB · Visningar: 364
  • TL1000S2.jpg
    TL1000S2.jpg
    29.3 KB · Visningar: 219
Last edited:
skoteridioten skrev:
2598114 Roligt! :D Soet vovve :)
Grävlingsdräpare.
Svenskt Schampionat i Gryt i vinter om det funkar bra :tummenupp
Hon älskar att åka EUmoppe som hom gjort mycket innan.

Last edited:
:D Blir han inte rädd vid höga hastigheter?

rBy skrev:
2598119 Vad gor hon nar du viilar?:va

Har inte provat det än med henne på tanken.
Är ganska dålig på slangen så ja vill kunna släppa ner hojen saaaakta /då kan jag weela med doggen utan att riskera att hon skadar sig)
Trodde jag skulle göra det i sommar men det blir nästa år. :)

Bättre att vara på den säkra sidan :tummenupp :tummenupp

stefur skrev:
2598120 Har inte provat det än med henne på tanken.
Är ganska dålig på slangen så ja vill kunna släppa ner hojen saaaakta /då kan jag weela med doggen utan att riskera att hon skadar sig)
Trodde jag skulle göra det i sommar men det blir nästa år. :)

Bättre att vara på den säkra sidan :tummenupp :tummenupp
Oki, skulle va grymt om hon forsokte kravla sig upp for att titta fram genom kapglaset:yoparty
Bra ball haund det dar ialf, vet man vilken sajs pa hund man bor handla at tjejen.
Jag tanker da fan inte ga ut med den pa OB timmar for att plocka skit! Men ta den pa en hojtur kan ju va lattjo:yoparty :tummenupp

rBy skrev:
2598121 Oki, skulle va grymt om hon forsokte kravla sig upp for att titta fram genom kapglaset:yoparty
Bra ball haund det dar ialf, vet man vilken sajs pa hund man bor handla at tjejen.
Jag tanker da fan inte ga ut med den pa OB timmar for att plocka skit! Men ta den pa en hojtur kan ju va lattjo:yoparty :tummenupp

Hahaha:tuttar visst är det kul med hund, men lite arbete är det...

Du får ut mycket mer av en hund än vad du tror.
.

Nån mer som kör med doggen på tanken ??
.

Last edited:
jag har kört en 7.24 med Gismo(201met) pass har han det är bra .här linar vi upp för race i Belgien. forum filmer o bilder.ser man en liten snutt av oss på lörda förmidda

stefur skrev:
2598100 Nån fler här som kör med doggen på moppen ibland?

Har man hund så måste man ta hand om den och på sommaren när man kör mycket hoj på all ledig tid så blir det lite tid över för doggen och då får man haka på väskan på tanken och ta några extra varv med hårbollen.

Man får många glada/förvåndade miner och det bjuder jag gärna på :D när man kommer på sporthoj med skinnställ.

Vill inte se bilder eller kommentarer på glidar/touringhojar som har med sig hunden för det har man sett många gånger.

..
.
.
.
Fyfan va ballt! Gullig hund osso. Men borde han itne ha hörselskydd också?

stefur skrev:
2598122 Hahaha:tuttar visst är det kul med hund, men lite arbete är det...

.

.
maj min hund är väger minst 55Kg päls å muskler å är +170cm lång när han står på bakbenen å kramas med mig :) så min vovve får bara åka fort i bilen med bakre takluckan öppen så han kan sticka ut skägget i fartvinden :)

Du är helt ensam i universum om detta, så vill du inte ha kommentarer rörande hundutrustade glidarhojar så är det nog ont om respons.

Finns en uteliggare på Söder med en papegoja på styret, han är nog rätt själv han med.

gismo skrev:
2598146 jag har kört en 7.24 med Gismo(201met) pass har han det är bra .

här linar vi upp för race i Belgien. forum filmer o bilder.ser man en liten snutt av oss på lörda förmidda

7.24 tror jag är snabbare än vad jag klarade med r6an på 201m och då gick det undan. Hur mår hunden av en sån repa egentligen?
--------------------------------------------------------------------

Riktigt go bild:tummenupp (trådskaparen)

stefur skrev:
2598100 Nån fler här som kör med doggen på moppen ibland?

..
.
.
.

Hehe :D
Fy fasen vilken härlig bild. Blir nästan tårögd...Grymt söt liten rackare du har:yoparty

Haha, klockrent!
Ja man kanske ska lasta på min 50kg´s schäfer på tanken och wheela lite =)

stefur skrev:
2598122 Hahaha:tuttar visst är det kul med hund, men lite arbete är det...
.

Jag kör inte själv med hund på tanken! Men min polare kör ducce 900 ssie med likadan väska (bagster) som du har!

Funkar visst ganska bra! Hört att det har sålts minst 20 väskor under året som gick så helt ensam kan du inte vara....... Men det är klart dom andra kanske åker med illrar på tanken..... eller kaniner......eller..... :D

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!