Dodges fula best

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Den sag fasen fulare ut i verkligheten (NY AutoShow). Sjalv holl jag pa att somna. Undrar om den gar att svanga med alls? Kollade pa deras reklamfilm i flera minuter men snubben svangde inte en enda gang. Och har ar jag:

29585.jpg

I mina ögon är den bra mycket snyggare än en tysk streetfighter. Men frågan är just det funktionella. (Jag brukar rata det som inte fyller en funktion. Har nog bestämt mig för att den där är ofunktionell och därmed onödig.)

Nicke skrev:
Den sag fasen fulare ut i verkligheten (NY AutoShow). Sjalv holl jag pa att somna. Undrar om den gar att svanga med alls? Kollade pa deras reklamfilm i flera minuter men snubben svangde inte en enda gang. Och har ar jag:

29585.jpg

Gå nu omedelbart och hälsa de trevliga blondinerna i volvomontern från mig.

Re: Re: Dodges fula best

Det fanns nagra som sag helt OK ut... Amerikanskorna hade nog gummituttar hela bunten sag det ut som. Gar ju att leva med det ocksa. :)

Edit: Och sjalv platsar man ju inte direkt i forsta-kedjan i Chippendales. Jag far helt enkelt noja mig med en av de damerna.

t-rex skrev:
Gå nu omedelbart och hälsa de trevliga blondinerna i volvomontern från mig.

Last edited:
Re: Re: Re: Dodges fula best

Nicke skrev:
Det fanns nagra som sag helt OK ut... Amerikanskorna hade nog gummituttar hela bunten sag det ut som. Gar ju att leva med det ocksa. :)

Edit: Och sjalv platsar man ju inte direkt i forsta-kedjan i Chippendales. Jag far helt enkelt noja mig med en av de damerna.

Anna är min. Resten kan du få.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back