Du menar anpassad?
Är inte det samma sak?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du menar anpassad?
Det har jag gjort, blivit plåtad när jag körde om en bil, nog inget problem tror jag då jag säkert fastnade också, två fordon på samma bild friar nog båda.
Vet dock inget om bilföraren fick något brev hem.
J...t, så då får man börja med liknande metoder även för MC. Jag har redan börjat genom att sätta en GPS-Kameravarnare på hojen. Mig ska de fan inte få fast.
Jag läste för ett tag sen på Aftonhoran där det var en som jobbade där uppe på Stasi eller vad det heter att de alltid kasserar bilder där det är fler än ett fordon på bilden.
Dessa kameror är en styggelse. Med Mc är det ju inga problem än men med bilen så har jag skaffat kameravarnare, löstagbar frontplåt samt extra stort solskydd för att slippa hamna på bild.
Hörde att i England så är de på gång att montera kameror som fotar även bakdelen av fordonet, så då får man börja med liknande metoder även för MC. Jag har redan börjat genom att sätta en GPS-Kameravarnare på hojen. Mig ska de fan inte få fast.
I england fotar de väl redan bakifrån![]()
Mer böter än vad de skulle ha fått för sitt brott menar du väl? Straffet är böter, men brottet är fortkörning.Både kusin och farsan har fått mer böter än de skulle få för sitt straff.
T.ex. de skulle ha 10km/h för fort men de fick bötes pengen för 20km/h för fort.
Jag hade också för mig det.Johansson skrev:I england fotar de väl redan bakifrån![]()
Förstår inte hur folk kan åka dit som de gör. Har de inget periferiseende?
Jag kör 5000mil/år och en gång har jag missat en kamera som blixtrade till men det bidde inget
Kamerorna verkar dessutom vara ganska snälla tycker jag, 10 över har aldrig varit nåt problem hittils.
Jag vet inte, men det tyder på att denna ruta läggs på manuellt.en till lite ot fråga
högerstyrda bilar, hur fungerar det med dom?
datorn klipper ju automatiskt bort passagerare så att endast föraren syns (till höger i bild)
nån som vet?
Jag vet inte, men det tyder på att denna ruta läggs på manuellt.
Jag vet inte, men det tyder på att denna ruta läggs på manuellt.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |