Djurplågare i Luleå....

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Hur står det till med ungdomarna i Luleå :mad: ....jag blir så JÄVLA ledsen när jag läste detta så jag vet fan inte var jag ska ta vägen!!!!!
Jag älskar igelkottar, världens sötaste & fridfullaste djur, som vi ska vara jävligt stolta att ha tultandes omkring i vårt land..

Att göra detta mot NÅGOT djur ligger utanför mitt förstånd.
Jag utfäster härmed en belöning på 5.000:- spänn ur egen ficka för namn på någon av dessa små satar!
Vad fan händer egentligen??

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,895040,00.html

FYYY FAAN!!! Vilka idioter. Det får ju håret på armarna att resa sig när man läser det! Man blir rädd.....dom skulle kanske bestraffas likadant?!

5000:- här också.

Jag startade en tråd angående detta på ett anat forum. Jag läste det igår och jag är fortfarande ursinnig. Jag ska med glädje utdela ett kännbart straff till dessa jävla idioter.

Tyvärr är inte en tillsägelse från ordningsmakten tillräcklig i detta fallet. Det krävs payback. :mad:

Igelkotten är ett fridlyst djur som absout aldrig agerar aggressivt mot människor. Det är ett fridfullt djur som agerar mestadels kvälls och nattetid så det är troligtvis då dom har gjort detta fruktansvärda jävla dåd.

Vad är fel i huvudet när man plågar och dödar ett sådant fantastiskt djur???

26juni2006_142_edit.sized.jpg

Återigen,

Jag kan nog inte i ord uttrycka vreden jag känner inför det här. Jag engagerar mig inte ofta, men i det här (och liknande) fall så ska dom jävla idioterna bara få lida! :mad: :mad: :mad:

Last edited:
Erik_G skrev:
2493784
Igelkotten är ett fridlyst djur som absout aldrig agerar aggressivt mot människor.

Igelkottar som attackerar människor vore vidrigt. :machinegu

Den här summan a 10k sek, kan man få den om man rapporterar in andra plågare eller måste det vara kott-plågare? :mad: :mad:

kotte 4 life

Markus skrev:
2493800 Igelkottar som attackerar människor vore vidrigt. :machinegu

Den här summan a 10k sek, kan man få den om man rapporterar in andra plågare eller måste det vara kott-plågare? :mad: :mad:

kotte 4 life

Djurplågare finns det gott om, tyvärr. Det ger dock inget att spä på den här tråden med mardrömsberättelser om diverse djurplågare ute i landet. Jag hoppas bara att folk tar eget initiativ och ser till att det slutar - om man vet om att det pågår.

Fy fan om jag hade sett skitungar hålla på så med något djur öht :mad:
jävla psykfallsbeteende! sånt gör mig redigt förbannad...stackars kottar :(

Jag låg fan sömnlös halva natten pga detta. Jävla störda psykfall. Det finns liksom ingen jävla mening bakom det.

Skönt att det finns fler som reagerar, ALLT djurplågeri är fruktansvärt, men Igelkottar!! WTF, sötaste djuren som finns (Ekorren är en söting med..)
Jag svär, skulle jag se dom, skulle dom inte kunna gå på mkt länge sen...helvete vad arg jag är.

Som sagt, 5.000:- till den som presterar namn på en av dom...skicka PM.

Jag tycker det här är fånigt, vill ni ha djurplågarnamn så kan jag sannolikt fixa det* men då ska ni slanta också och inte bara drömma er bort till tider då ni skipade rättvisa bland grannungarna med en vattenpistol iklädda för stora Läderlappentrikåer från Stor & Liten.

I övrigt så delar jag avskyn för detta barberi.

Leve kottarna - död åt råttorna! :yoparty

*=känner till minst en ökänd snigelkrossare. :mad:

Markus skrev:
2493919 Jag tycker det här är fånigt, vill ni ha djurplågarnamn så kan jag sannolikt fixa det* men då ska ni slanta också och inte bara drömma er bort till tider då ni skipade rättvisa bland grannungarna med en vattenpistol iklädda för stora Läderlappentrikåer från Stor & Liten.

I övrigt så delar jag avskyn för detta barberi.

Leve kottarna - död åt råttorna! :yoparty

*=känner till minst en ökänd snigelkrossare. :mad:

Kul skrivet faktiskt...:D
Ja men man BLIR ju så satans full av avsky inför dessa samhällets bottenskrap till inavlesungar!

HönaPower skrev:
2493942 Kul skrivet faktiskt...:D
Ja men man BLIR ju så satans full av avsky inför dessa samhällets bottenskrap till inavlesungar!

Blir ännu roligare nu när jag ser att jag skrivit barberi, det lär ju vara vad frisörer sysslar med. :)
Barbari ska det nog vara. :banana

Markus skrev:
2493919 Jag tycker det här är fånigt, vill ni ha djurplågarnamn så kan jag sannolikt fixa det* men då ska ni slanta också och inte bara drömma er bort till tider då ni skipade rättvisa bland grannungarna med en vattenpistol iklädda för stora Läderlappentrikåer från Stor & Liten.
Fy fan va trött jag är på dig o ditt jävla skitsnack!!

Lion skrev:
2493966 Fy fan va trött jag är på dig o ditt jävla skitsnack!!
Håller med dig, Lion! Ingnoreralistan är däremot en rolig funktion. :tummenupp

Ang. snorungarna i Luleå (och på andra ställen med, tyvärr) så vet i faen vad som är fel med dem.
Jag såg något tv-program för ett par år sedan om ungdomar som plågade djur och jag skulle inte dra mig för att spöa skiten ur dem, trots att jag är en ytterst fredlig person. Det var ett riktigt obehagligt program...

Jävla!!
shoot4.gif

timm skrev:
2494113 Håller med dig, Lion! Ingnoreralistan är däremot en rolig funktion. :tummenupp

Ang. snorungarna i Luleå (och på andra ställen med, tyvärr) så vet i faen vad som är fel med dem.
Jag såg något tv-program för ett par år sedan om ungdomar som plågade djur och jag skulle inte dra mig för att spöa skiten ur dem, trots att jag är en ytterst fredlig person. Det var ett riktigt obehagligt program...

Jävla!!
shoot4.gif

Tyvärr vet jag inte vilka dom är och det finns nog någon i Luleå som kan ge dom en rejäl omgång från oss alla. När ni väl får reda på vilka det är så kan ni P.M'a mig så ska jag berätta hur man kan orsaka skada och komma undan med det!

Respekt är något som verkar försvinna med kommande generationer... :(

GrimReaper skrev:
2494130 Tyvärr vet jag inte vilka dom är och det finns nog någon i Luleå som kan ge dom en rejäl omgång från oss alla. När ni väl får reda på vilka det är så kan ni P.M'a mig så ska jag berätta hur man kan orsaka skada och komma undan med det!

Respekt är något som verkar försvinna med kommande generationer... :(

BRA! STYR UPP DETTA NU HOJBRÖDER I LULEÅ!
Låt dom smaka tjetting!!!! :mad:

ska nog ringa och fråga befälhavaren aftonbladet hade snackat med och frågat var det har skett rum.. och jag är i ton-åren så jag lär nog få höra en del.. SEN DÅ JÄVLAR!!!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg