Christoffer.L
Ny medlem
vad kostade miton ? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lindahl skrev:vad kostade miton ?![]()
Ludde skrev:Alldeles för mycket.....Nej, jag tror det var bra pris... 95a, ny kolv, nya packboxar i gaffeln, Om den vanliga Miton inte hade det så satt det 36mm mikuni på, gått 2000mil, bra däck m.m.
25000:- Säg att det var bra pris, annars så hänger jag mig!![]()
HA DE GÔTT
Ludde skrev:Alldeles för mycket.....Nej, jag tror det var bra pris... 95a, ny kolv, nya packboxar i gaffeln, Om den vanliga Miton inte hade det så satt det 36mm mikuni på, gått 2000mil, bra däck m.m.
25000:- Säg att det var bra pris, annars så hänger jag mig!![]()
HA DE GÔTT
kaZmur skrev:Det var ett helt okej pris... jag gav 30k för min, visserligen med 99:ans motor men ändå...
FOx skrev:kunde om jag hade haft en 125a själv. Har inte detvill ha en som din. Den va skitsnygg!
![]()
Edholm skrev:Projektorlampa??
Btw.. det är 35mm förknasare som sitter i vissa hojjar..![]()
Mikael Cagiva skrev:Kul att det kommer fler Mitoägare till forumet, det har skrivits lite för mycket om Aprilia RS och Honda NSR här den senaste tiden så det är en skön fläkt att se något så färggrannt som en "lakki strajk" här
![]()
Men, fin hoj, du kommer säkert att bli populär när du har den där![]()
Jaha, iväll blir det festa av o imorrn har jag konsert på eftermiddagen, hur nu den ekvationen ska gå ihop![]()
kaZmur skrev:Vad är det för blinkers du har fram? Tonade orginal? Jag letar efter snygga miniblinkers/tonade till min, men jag vill att de ska passa i "platsen" där orginalarna sitter... så det inte ser fult ut i fästet...
kaZmur skrev:Ludde... Där sitter något på lampan som ser ut så här iaf... lite dålig bild (mobilkamera)...![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |