Diverse bilder från Kinnekulle 5 aug

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Sthlm eller i en stuga nära vattnet.
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
Här kommer ett par bilder från gårdagens körning.

Tack igen för ett bra arrangemang!
 

Bifogat

  • PICT0023.JPG
    PICT0023.JPG
    49.1 KB · Visningar: 120
  • PICT0038.JPG
    PICT0038.JPG
    47.5 KB · Visningar: 180
  • PICT0040.JPG
    PICT0040.JPG
    46.1 KB · Visningar: 159
  • PICT0043.JPG
    PICT0043.JPG
    38.8 KB · Visningar: 137
  • PICT0047.JPG
    PICT0047.JPG
    38.6 KB · Visningar: 109
  • PICT0057.JPG
    PICT0057.JPG
    40.6 KB · Visningar: 128
några till
 

Bifogat

  • PICT0098.JPG
    PICT0098.JPG
    37.7 KB · Visningar: 80
  • PICT0092.JPG
    PICT0092.JPG
    42.8 KB · Visningar: 84
  • PICT0089.JPG
    PICT0089.JPG
    37.1 KB · Visningar: 73
  • PICT0111.JPG
    PICT0111.JPG
    41 KB · Visningar: 76
  • PICT0130.JPG
    PICT0130.JPG
    41.3 KB · Visningar: 70
  • PICT0151.JPG
    PICT0151.JPG
    47.7 KB · Visningar: 126
Schyssta bilder, man va med 3 kort, härligt jobbat Solan :tummenupp

På den första bilden så leder jag klungan eller bromsar, men det är fullt med hojar bakom :lol
 
Last edited:
Hulken_1 skrev:
Schyssta bilder, man va med 3 kort, härligt jobbat Solan :tummenupp

På den första bilden så leder jag klungan eller bromsar, men det är fullt med hojar bakom :lol

Du var med på fler...slänger upp två till.
 

Bifogat

  • PICT0128.JPG
    PICT0128.JPG
    42.3 KB · Visningar: 93
  • PICT0142.JPG
    PICT0142.JPG
    36.1 KB · Visningar: 69
Zeb_Macahan skrev:
Wohoo! Jag är med stillastående, enda man duger till... :D

Fina bilder Solan... :tummenupp

//jaG

Ha ha...jag passade på att ta en bild en av de få gånger du faktiskt var stillastående...

Passar de här bättre tro?
 

Bifogat

  • PICT0139.JPG
    PICT0139.JPG
    38.6 KB · Visningar: 70
  • PICT0138.JPG
    PICT0138.JPG
    37.1 KB · Visningar: 75
  • PICT0099.JPG
    PICT0099.JPG
    37.8 KB · Visningar: 80
  • PICT0143.JPG
    PICT0143.JPG
    36.9 KB · Visningar: 78
Zeb_Macahan skrev:
Wohoo! Jag är med stillastående, enda man duger till... :D

Fina bilder Solan... :tummenupp

//jaG
Mina tänder kändes renare. Min tandläkare sa, "hela min min såg ... bra ut".

Utöver det. Gäsp. Booring. Mopedåkare!
 
Zeb_Macahan skrev:
Wohoo! Jag är med stillastående, enda man duger till... :D

Fina bilder Solan... :tummenupp

//jaG


"tja, jag heter zeb blablablka.. jag vill ha uppmärksamhet, sätt upp så många bilder på mig du har.."

zeb :whip goffe



Fina bilder annars.. :tummenupp :tummenupp
 
Goffe skrev:
"tja, jag heter zeb blablablka.. jag vill ha uppmärksamhet, sätt upp så många bilder på mig du har.."

zeb :whip goffe

Öhöhöhöh... "Tja. Jag heter Goffe. Är jag med på CSS sover jag hellre i bilen för dom slöhögarna har ju inget att lära mig...

Dessutom är jag snyggast i världen.."

:hihi :lol

Det är tur att jag vet hur liten hjärna du har, annars hade jag ju kunnat blir ledsen... :tomten

//jaG
 
Ligger å klämmer på några oxå...
 

Bifogat

  • DSCF4008.JPG
    DSCF4008.JPG
    105.4 KB · Visningar: 48
  • DSCF4013.JPG
    DSCF4013.JPG
    101 KB · Visningar: 47
  • DSCF4016.JPG
    DSCF4016.JPG
    74.5 KB · Visningar: 41
  • DSCF4020.JPG
    DSCF4020.JPG
    63.3 KB · Visningar: 48
  • DSCF4019.JPG
    DSCF4019.JPG
    95.6 KB · Visningar: 63
  • DSCF4018.JPG
    DSCF4018.JPG
    104.8 KB · Visningar: 51
ytterligare några...
 

Bifogat

  • DSCF4024.JPG
    DSCF4024.JPG
    72 KB · Visningar: 43
  • DSCF4052.JPG
    DSCF4052.JPG
    122.7 KB · Visningar: 50
  • DSCF4069.JPG
    DSCF4069.JPG
    98.4 KB · Visningar: 62
  • DSCF3999.JPG
    DSCF3999.JPG
    85.8 KB · Visningar: 48
  • DSCF3980.JPG
    DSCF3980.JPG
    77.9 KB · Visningar: 42
  • DSCF4104.JPG
    DSCF4104.JPG
    68.5 KB · Visningar: 43
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top