Diverse bilder från Falken

metallgutten skrev:
Jag hänger på med serien:

"bilder som aldrig borde tagits men jag gjorde det ändå"

Först ut är när GRANDMASTER försöker prata med hunden. Alla tittar bort eftersom det blev lite pinsamt efter en stund :D

hehe, fästinginspektion pågår

En av bilderna som jag t.o.m fått mutor för att inte publicera är när GREVEN tar ut sin motorcykel på grönbete. (Alltså man kan kalla sin hoj för mycket, men att tro att det är en kossa - det är bara förmycket)

Bifogat

• greven_pa_bete.jpg
    greven_pa_bete.jpg
    45.6 KB · Visningar: 166
En annan bild är när Martin ringer jourhavande racehjälp och sientologcentrum för mc-förare med hörselproppar i öronen (mmm lång mening - jag vet) Vad han blir mest orolig över (syns på ansiktsuttrycket) är när han får reda på att han kommer få lida av diareus spruttus bakumus och att det redan nu är lika bra att ställa in vidare körningar...

Bifogat

• martin_snackar.jpg
    martin_snackar.jpg
    24.8 KB · Visningar: 161
Sista och kanske mest pinsamma bilden av alla

är när Jalle letar efter mer hästkrafter i motorcyklen. "Det var nått snack om att man kunde hitta mer någonstanns" säger JALLE, samtidigt som vår gode vän och ordningsmännska ZILVERSURFER kommer in i tältet och frågar varför JALLE har fällt upp sadlen?

Bifogat

• zsurfer_jalle_mc_tank.jpg
    zsurfer_jalle_mc_tank.jpg
    23.8 KB · Visningar: 159
:D :D
metallgutten skrev:
Sista och kanske mest pinsamma bilden av alla

är när Jalle letar efter mer hästkrafter i motorcyklen. "Det var nått snack om att man kunde hitta mer någonstanns" säger JALLE, samtidigt som vår gode vän och ordningsmännska ZILVERSURFER kommer in i tältet och frågar varför JALLE har fällt upp sadlen?
Hohohoho påminner mig om när Zs satte radarvarnare på sin räcer :D :D

Angående Chrilles fläta så vill jag inte jämföra den med Doggelito-style, utan anser istället att Chrille skulle kunna göra en lysande insats som kvinnlig huvudrollsinnehavare i någon irländsk miniserie som handlar om hur förbannat svårt det var att överleva på 1800-talet. Chrille springer i stora kjolar, plöjer åkrar, matar barn och gör revolution mot överklassen på en gång. Skulle helt säkert bli en ny succé hos di medelålders tv4-tittarna.

Killer-Sukkan var förresten alldeles för stor för ett nätt liten kvinna som jag. oFFkeFFs 250-räser satt däremot som gjuten. En sådan får det bli, särskilt som det verkar vara lättare att kvala in i den klassen...

Last edited:
Macho Woman skrev:
Angående Chrilles fläta så vill jag inte jämföra den med Doggelito-style, utan anser istället att Chrille skulle kunna göra en lysande insats som kvinnlig huvudrollsinnehavare i någon irländsk miniserie som handlar om hur förbannat svårt det var att överleva på 1800-talet. Chrille springer i stora kjolar, plöjer åkrar, matar barn och gör revolution mot överklassen på en gång. Skulle helt säkert bli en ny succé hos di medelålders tv4-tittarna.

:D :D

metallgutten skrev:
Tredje bilden lyckade jag knäppa när PÅLLE xxxx med sin vattenflaska. Både FIXX och ÅSA skrattade både gott och länge över de ljud han lyckades framhäva..

amen så va det inte alls. dessutom är jag bara mediahora ibland och du är en metallglytt som ska sälja för att du inte vågar erkänna att du har svårt att skilja på broms växelpedalerna.

:notme

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back