Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2 år sedan, Jag hade lånat ut min bil till en polare och i gengäld hade jag fått låna hans sporthoj. Jag behövde handla lite så jag tog hojen till stora ica affären med ett cafe brevid, parkerade utanför glasfönstrena på fiket så ALLA skulle se hur häftig man var som körde sporthoj, jah handlade och gick ut, startade hojen på med hjälmen och gasade lite extra för att fräna sig lite inför alla som stod och spanade in hojen, hängde upp en ica påse på var sida på styret började backa, det dröjde nog inte mer än 2 meter innan en påse lossnade och av de ojämna vikten som uppstod så dråsade jag i backen åt andra hållet. Jag har därefter aldrig tagit hojen till affären igen.
![]()
Ryggsäck
![]()
Det pinigaste jag gjort var nog när jag ska svänga vänster i en hårt trafikerad fyrvägs-korsning i rusningstid. Kör ut i korsningen men måste stanna för att släppa några bilar.
Har vanliga knyt-skor på mig och givetvis så har skosnöret fastnat i fot-pedalen. Kommer halvvägs ner med foten innan det tar stopp, och välter givetvis på sidan och blockerar hela korsningen. Inte en jävel kommer och hjälper mig så jag får ta mig loss och lyfta hojen helt själv![]()
Det är svårt att inte style.a när man väl får chansen...men efter att ha läst alla hemska historier om hur FEL saker går när man försöker imponera lite på det motsatta könet...ja vetti fan om man inte kommer tänka efter både 1 och 4 gånger innan nästa gång en söt brud inbjuder för lite stilande...det är nästan som om halva hjärnan slutar funka när man väl får den där stenålderskänslan att man bara måste stila lite...:/
fast jag tycker det är 95% killar som spanar in mig när jag kommer övriga 5% är brudar som tycker det låter jobbigt!
Jag tar bilen, sen är det ju lite muppigt att ta hojen på affären då man bor 1 km där ifrån
![]()
Nu ska jag berätta om mitt pinsammaste mc-minne.
Jag har kört en Honda.
hahahahahahahahahahaha....
Framtida Hondaägare
Nu ska jag berätta om mitt pinsammaste mc-minne.
Jag har kört en Honda.
sen när jag fått upp den, ordentligt svettig så va det bara att komma upp i fart för att kyla ner mig lite, men otroligt pinsamt att ramla in i busken måste jag säga..![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |