riverrafter
En afrikansk pungråtta
Jag lyckades ramla med hela hojen fullt lastad när jag skulle köra upp för en grässlänt på en camping. Hade kört hela dan och när hojen började tippa orkade jag inte hålla emot. Då kommer det 2 personer gåendes på grusvägen när jag ligger under hojen, ena foten fastnade under hojen. Så de frågar vänligt behöver du hjälp?
varpå jag hör mig själv svara: -Närå det är lungnt....
(trots att jag ligger fastklämd under min egen hoj, var väl för stolt)
När ligger där som mest och funderar så kommer de tillbaka och hjälper mig ändå. Både pinsamt och roligt på samma gång.
varpå jag hör mig själv svara: -Närå det är lungnt....

(trots att jag ligger fastklämd under min egen hoj, var väl för stolt)
När ligger där som mest och funderar så kommer de tillbaka och hjälper mig ändå. Både pinsamt och roligt på samma gång.
hahaha... iskallt!
. Det var en riktigt oskön och hög avgasknall!! Snacka om att jag var röd i ansiktet, tur att man hade hjälmen på sig....Trodde att nu ser avgasrören ut som spräckta sugrör men de klarade sig, får tacka Japansk byggkvalitet för det.
. Glad som han är så åker han iväg från HD-center (eller vad de nu kan heta). Den är jo helt ny så det krävs nog lite bränsle. Kommer till macken kör upp till pumpen gör sig klar. Tar pistolen i handen och ska till att skruva bort tanklocket för att tanka och ????? det finns inget tanklock
Det var ju bara skruva ihop bågen skamset med min handledare & lämmna tillbaka lite prylar till OKQ8. Hur jag kom åt choken under färden utan att märka det är & förblir en gåta = )
Mitt pinsammaste mc minne var..när helt utan förvarning hojen slutar fungera då jag stannat vid en busshållplats för att ringa,fanskapet(just då kändes det så) startar helt enkelt inte...iallfall...folk var vid busskuren...så jag va tvungen ringa bärgaren och när jag sitter på hojen så kommer en fullpackad buss bakom mig..vafan tänker jag pratar ju i telefon sittandes gränsle över hojen och den startar ju ej men ialf får väl gå av hojen snacka med busschauffören och upplysa om att jag står där jag står pågrund av att den ej startar.. så lite snyggt kliver jag av mc.n med telefonen i högerhanden..och 3 sek senare så hör jag ett brak..hade glömt stödet..resulterar i en.spricka i sidkåpan och ja..det kändes riktigt dumt..kan säga att folk kollade en del...ingen fungerande hoj sen tappar jag den i marken..snyggt jobbat.. vissa dagar vill man bara glömma..
,