Maxout
Mr
Pinsamt å pinsamt men farligt kanske. Skjutsade polarn på min första hoj genom en stad som kallas Söderköping några andra hojåkare var med, mitt i sommarn när flickorna har kortkorta kjolar å ser perfekta ut. Nog om detta men polarn pekar på ett par 10poängare under färden, några meter framför oss har vi ett övergångsställe som visar rött. När man väll kunnat slita blicken efter några sekunder ser jag detta bromsar allt vad som går enligt de fysiska lagarna och låser även bakbromsen som man inte ska använda sådär jätte mkt. Nano-sekunden efter att vi stannat precis i höjd med rödljuset så blåser 2 andra motorcyklar förbi precis så polarn blir snuddad i ca 60km/h mot rödljuset.
Självklart hade de också fäst blicken på nått helt annat än trafiken, undrar vad? Så kan det gå om man inte har uppsikt på trafiken.
Självklart hade de också fäst blicken på nått helt annat än trafiken, undrar vad? Så kan det gå om man inte har uppsikt på trafiken.
(behövdes ej då det var utanför en kebab på torget

dock fick jag o moppen en fin flygtur. Hur som helst fick hem den o till verksat som bocka rätt fälgen o fixa nya däck. Kommer o ska hämnta den gladare än på länge...måste ju provköra innan man kör hem. tänker okej rakt upp till rundellen svänga 360grader o ner igen bara för att kolla liksom. men inte fan tänker jag på att de e lite kallt o däcken e nya så när jag väll kommer till rundellen lägger jag ner som vanligt (annan moppe på väg in efter från höger - okej, lite mer än vanligt
) iaf tar inte lång tid så vips ligger jag i rundellkanten moppen klara sig så när som på en böjd växelspak själv så va de mest egot som va skadat..kommer iaf tillbaka till verkstan (ska tilläggas att morsan kört mig dit o va kvar). Aja redan skadat egot o vill inte erkänna att jag kvadat igen så lite försiktigt säger jag "den går bra o rakt, men växelpedalen e visst lite sne" oj då säger han eller nåt o böjer till den
morsan undra va de va för reva i jeansen jag hade men den "hade" jag ju haft hela dan eller hur..(drog ner jeansen lit för att inte visa de lite uppskrapade knäet..

Närmare bestämt, efter att ja kört upp en tank å den lilla orange lampan började blinka till var det dax å tanka, så jag sökte mig till närmsta station... de va jag å två polare till som tog avfärd från bensinstationen, å de dröjde inte länge förrän vi kom ikapp en buss... jag körde först å plockade ner två växlar för att få till en riktigt rivig omkörning
tittat bakom mig å ser att polarna hänger på med god takt dom oxå...på samma gång märker jag: Va FAN e de som flödar över tanken å skvättar upp i kåpglaset!?!?