Om detta är en tävling så har jag vunnit, eller iallafall 2a efter staket incidenten.
garagevändning på en parkering vid starten till Mälaren runt..
välkända marklyftet när kåpan hade 3cm kvar till asvalten gick dåligt eftersom kärringskrället envisades med att sitta kvar på hojen.. efter att jag konstaterat att jag inte hade nån chans att gömma mej för dom ca 10000 pers som fnissande stog och väntade på starten, valde jag att tala om för min kära flickvän hur totalt värdelös hon var på att åka (bak) på en hoj, för hon vinglade!
hon bor konstigt nog kvar idag.
2) försökte med bedriften att köra ifrån farbror blå med en otrimmad moped, ( Yamaha Chappy) mycket små hjul..
fick hjärn släpp och körde in i skogen varpå kostapeln springer ikapp mej
efter en bra bit med honom hängandes i tröjjan kände jag för att ge upp.. lite pinsamt försök
garagevändning på en parkering vid starten till Mälaren runt..
välkända marklyftet när kåpan hade 3cm kvar till asvalten gick dåligt eftersom kärringskrället envisades med att sitta kvar på hojen.. efter att jag konstaterat att jag inte hade nån chans att gömma mej för dom ca 10000 pers som fnissande stog och väntade på starten, valde jag att tala om för min kära flickvän hur totalt värdelös hon var på att åka (bak) på en hoj, för hon vinglade!
hon bor konstigt nog kvar idag.
2) försökte med bedriften att köra ifrån farbror blå med en otrimmad moped, ( Yamaha Chappy) mycket små hjul..
fick hjärn släpp och körde in i skogen varpå kostapeln springer ikapp mej
som tur var räddade jag hojen med knät (som fortfarande är paj..) så det blev knappt en repa. duktigt va?!
Tittar bak där sitter två grabbar och gapskrattar i bilen bakom. PANIK!!!! Sliter ned visiret för att dölja mig(älskar spegelvisir) veckans varv ut ur korsningen kör som man nyss fått mope och ska köra ifrån polisen. Blir ganska hög hastiget(då ninjan är vassare än mopen) mellan bilar och förbi hojtjejen utan att titta i bakspegeln(kör hem i 200+) Och är tillbaka på jorden med ett sargat självförtroende.
Tänkte nu ska jag inte bry mig längre, sagt och gjort på väg hem från en kompis, ska på fest(träffa lite tjejer
Ger allt drar upp den på slangen på 2'an kör en fin bit förbi tjejerna, tar ner framhjulet och tittar i bakspegeln, ser en mc polis,,,tjena!!
Hur det gick går att läsa på ett annat ställe på detta forum...

, så jag gled in brevid dom, rulla brevid och smålekte med compacten under tiden vi snacka och så helt utan förvarning när jag är på bakslangen så halkar jag av sadeln och tar kramptag om styret som bara ger MER gas
varav jag fick en ny kurs!