Ditt pinsammaste fylleminne!

Nyår i Hemsedal för ett antal år sedan. För mycket sprit såklart. Minns inget av kvällen när jag vaknar nästa dag. Men en av polarna är helt skogstokig på mig. Tydligen hade jag lyckats öppna hans resväska, lägga en rejäl spya i den, sedan stängt den och gått därifrån som om ingenting hade hänt...

Fylle-"minne"?

"Ett"av dom kommer här,var ca 3v sen var och lyssnade på Ulf Lundell i Halmstad.Efteråt gick vi ut hamnade på ngn efterfest drack massor av Baccardi,full som ett ägg bergärde jag att få åka "hem",fick polarens nyckel satte mig i en taxi,men ångrade mig innan jag kommit hem.Full som satan bad jag taxichauffören att släppa av mig ngn stanns,och det gjorde han.Gick av somnade på en park bänk,snuten kom,jag vaknade;arg som fan,över att dom prioriterade "fyllon"istället för "riktigt bus"kallade konstapeln för"jävla-idiot jävel"+massa andra grejer som är värre,slutade med att han blev riktigt "kokt"och flög på mig med hand-bojjor och lättare polis brutalitet=fylle cell,gången innan jag var i Halmstad,blev jag också full som en "kratta"var på väg hem till syrran,gick åt fel håll,tappade orienteringen helt,frös.det lyste i en byggnad,fan va gott med lite värme,tänkte jag.Ryckte upp dörren,gick in och lade mig!.Plötsligt väcker ngn mig,"Farbror-blå"Jag,-Va faen gör ni här?Får ngra syrliga kommentarer.I bilen och till häcktet,misstänkt för olaga intrång.Får ett brev 1v senare "Åtalet nerlagt"phuuu....!Hade "knoppat"i en skola!!!!På en kateder....!Båda gångena har syrrans polare kommit och hämtat mig....lite skämmigt!

Vaknat upp med H&M:s flagga jämte mig. Det jämte stora torg i Halmstad ni som vet. Måste trott jag var spindelmannen.

Ramlat i Nissan när jag skulle pissa i mars månad, brrrrr

Sagt till några vakter att det inte var mitt fel att de inte kom in på polisskolan. Fick en omgång o cellen...

o lite annat trams :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...