Ditt mest pinsamma minne?

När jag som nydöpt AT läkare skulle undersöka en kvinna PR dvs rektal undesökning, hamnade liksom i fel :rodnar

"Det var ett väldans friskt tilltaget rektum damen har".
"Ehm, ja jo. Men nu pillar nog doktorn in the barnmakinghole"

Kan tänka mig hur förvånad hon kände sig när du stoppade in fel saker i fel hål sas. :hihi

Kanske inte så jättepinsamt men endå..

Jag och en polare var in till blänge idag, när vi gick mellan ett par lägenhetshus/affärer så hojta min polare till
-vafan var det inte en naken tjej, snygg å.
När han vänder sig om och går tebax får dom ögonkontakt, och hon var alltså helt naken. Min polare höll på och sjunka genom backen, helt röd och fnissanden som en liten fjortis.

Roligt att tjejen gick i lägenheten helt naken på marknivå intill gågatan. Jag menar det är ju lätt hänt att folk kikar in när man går där och strosar.

Du råkar inte ha en adress?

jag gissar att det var swish:hihi

Jag var väl ungefär 9-10 år när min storasyster tog studenten och hela släkten samt hennes pojkväns familj var hemma hos oss på stort kalas. Det här var ju början på juni och jag hade på den tiden kraftig hösnuva så jag snorade och nös om vartannat.
Vi satt väl där och åt och allt var lite lagom stelt då hennes pojkväns familj inte var hemma hos oss i vanliga fall och jag nyser någon gång då och då och smaskade i oss vår mors hemgjorda jordgubbstårta.
Givetvis känner jag att en illasinnad gigantisk jättenys börjar dra ihop sig och bygger upp rejält tryck i näsan och drar djuuupt efter andan och precis när jag nyser så...BRAAAAAAAAAAAK!!

Jäpp "nysningen" kom ut i fel ända av kroppen med ett öronbedövande trumpetande.

Givetvis blir det helt knäpptyst, mor min blir illröd i ansiktet och inte ett ljud yttras förrän syrrans "svärmor" börjar skratta så hon gråter...

Back