Ditt mest pinsamma minne?

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Alla har vi någon gång gjort något rejält pinsamt. Kanske inte händer så ofta nu mera som när man var i yngre tonåren, man kanske inte fattar att man är pinsam :va Eller så har man blivit så gammal att man inte bryr sej längre..

Jaja, man skulle kunna tro att jag skulle tycka det pinsammaste ögonblicket skulle ha varit när morsan och farsan kom på mej och min första flickvän kopulera i tidiga tonåren. Men nej, det rycker jag på axlarna åt idag.

Mitt bidrag och tillika mest pinsamma minne är också från tidiga tonåren. Jag och en polare åkte fast för inbrottsförsök (jaja, värsta huliganen) i en cykel/moped butik i vårt närområde. Visst, jobbigt att behöva komma hem med konstapeln till mamma och pappa men... Det slutade med att vi skulle besöka cykel/mopedhandlaren och be om ursäkt och ersätta rutan vi pajat. Det jobbigaste av allt var att killen som hade butiken var superbussig och ställde upp för oss kids jämt. Att sedan förklara för honom att:

1. Vi trodde han var så dum att han lagt nyklarna till butiken i skyltfönstret, det var därför vi pajade fönstret. :huvet :huvet

2. Vi var inte ute efter något av värde, cykel moppe eller så utan lite smällare och raketer. :huvet :huvet :huvet

Ja ni förstår, så mogen är var jag i tidiga tonåren. Fy fan, jag ryser när jag tänker på det än idag. Det var verkligen risigt gjort och jag tycker än idag att det var otroligt dåligt och direkt pinsamt. Hoppas han läser det här, känner igen det och förlåter mej….

Nå, låt oss höra er bekänna lite pinsamheter, nya som gamla…

Finns en enorm tråd på temat redan. Som jag inte hittar nu

Finns ju redan en låång fin pinsamhets tråd som räddat många tråkiga stunder!

Ska se om jag hittar den!:)

Den tråden är ju skitgammal nu. Klart vi behöver en ny, bra initativ. Jag kommer själv inte på något pinsamt just nu men ni andra får gärna berätta. :D

Den tråden är ju skitgammal nu. Klart vi behöver en ny, bra initativ. Jag kommer själv inte på något pinsamt just nu men ni andra får gärna berätta. :D

Gamla tråden är hittad, finns länk ovan. Jag postade där och fyllde på med ytterligare en! :)

MEN SHIT!!
istället för att sitta klaga på hur jävla många andra trådar det finns med samma ämne så skriv i denna eller håll käften!!
den andra tråden är ju hur gammal som helst!!
hur kul som helst me en ny tråd me denna rubrik,
tummen upp till trådstartaren!! :tummenupp

Vid ett tillfälle befann jag mig på en auktion. Faktiskt min enda auktion hittils, och efter det som hände kanske den sista.

Det handlade om att en äldre farbror dött (en riktig bykändis som gjort mycket väl för bygden) och det mesta av bohaget skulle auktioneras ut. Hans barn och fru tyckte det skulle vara bäst. Hela byn var väl där tror jag.

Stog där tillsamman med några kompisar och vi lixom småsnackade med varandra och var inte riktigt uppmärksam på vad utroparen sa och vad som var på gång osv.

Iallafall så hörde jag han mumla där borta och slutade med:
- .. så vad får jag för denna väggklocka?

- 20 SPÄNN !! ropade jag.

Det blev helt tyst. Hade kunnat skära med kniv genom luften, och jag riktigt kände att det verkligen inte stog rätt till. Alla glodde åt mitt håll och det blev några sekunders total tystnad. Så svarade utroparen att:
- Det skambudet hörde jag inte ens.

Åkte omedelbart därifrån.

Sedan fick jag höra hela historien. Och det var så att av alla föremål som auktionerades ut så var denna väggklocka dagens höjdpunkt. Dagens dyrgrip och tydligen någon fom av släktklenod.

Utroparen hade gjort en utläggning innan utropet (som jag inte hörde) om vad klockan betydde för släkt och familj, osv osv.

Alla släktingar hade samlats kring utroparen, och tillockmed gamla frun hade rullats fram i rullstol för alla skulle dom vara med när just denna gamla väggklocka (klenoden) skulle ropas ut och dra in känslosamma bud.

Då det här utspelade sig i ett ganska litet samhälle där alla känner alla så försökte jag göra mig så liten det bara gick och låtsas som jag inte ALLS visste vem som ropat...

Sedan dess har jag inte varit på auktion.

/H

Last edited:
Jag är ju fortfarande ung, så att försöka rädda min heder med något i stil med "när jag var ung" fungerar ju tyvärr inte för mig. Däremot så hände detta för drygt 2 år sedan, när jag var 18 år.

Jag hade precis kommit hem från jobbet och skulle senare mot kvällen möta upp en tjej för att träffa för första gången. Under kvällen så förtärdes en hel del alkohol. Vi åkte hem till mig, som för övrigt bor hemma hos mina föräldrar, där vi mötte upp ett par polare till mig. Kvällen fortsatte i alkoholens tecken och vi hamnade vid något tillfälle vid ett utomhusbad. Ett par simtag senare så var vi hemma hos mig igen. Jag gick in på toaletten för att reklamera den sprit som tyvärr inte hade i kroppen att göra.

Det slutade med att jag vaknade upp liggandes i badrummet, naken. I badkaret så låg halva min reklamation, resten låg i toan och på golvet brevid mig. Jag hade inte enda minne från kvällen. Min mamma hade tydligen hittat mig där, naken, halvt medvetslös och nerspydd. Eftersom att min mor är så omsorgsfull av sig så la hon en kudde under mitt huvud efter att hon hade hällt vatten på mig. En filt däremot var tydligen för mycket att begära, detta slutade självklart i att alla i huset fick titta på mig. Inklusive tjejen som tydligen sov över hos mig, vi har dock inte setts sen dess.

Det var tider det. Har även hamnat på en SL-buss naken mitt i vintern, men det är en annan historia. Jag vill verkligen poängtera att detta hände när jag var 18, så en gnutta omogen ska man inte sticka under stolen att jag var.

Kanske inte så jättepinsamt men endå..

Jag och en polare var in till blänge idag, när vi gick mellan ett par lägenhetshus/affärer så hojta min polare till
-vafan var det inte en naken tjej, snygg å.
När han vänder sig om och går tebax får dom ögonkontakt, och hon var alltså helt naken. Min polare höll på och sjunka genom backen, helt röd och fnissanden som en liten fjortis.

Roligt att tjejen gick i lägenheten helt naken på marknivå intill gågatan. Jag menar det är ju lätt hänt att folk kikar in när man går där och strosar.

Kanske inte så jättepinsamt men endå..

Jag och en polare var in till blänge idag, när vi gick mellan ett par lägenhetshus/affärer så hojta min polare till
-vafan var det inte en naken tjej, snygg å.
När han vänder sig om och går tebax får dom ögonkontakt, och hon var alltså helt naken. Min polare höll på och sjunka genom backen, helt röd och fnissanden som en liten fjortis.

Roligt att tjejen gick i lägenheten helt naken på marknivå intill gågatan. Jag menar det är ju lätt hänt att folk kikar in när man går där och strosar.

Du råkar inte ha en adress?

När jag som nydöpt AT läkare skulle undersöka en kvinna PR dvs rektal undesökning, hamnade liksom i fel :rodnar

Back