Ditt liv NU:

Lätta sitt hjärta och lätta sitt hjärta..

Jag skulle aldrig göra det men så länge du inte gör det Kia-style så är det nog "ingen fara".

Du menar så här.... :va

Nya sommardäck, inställd fram och bakvagn på "Griffen". Nu jävlar blir det åka av...

Stall och hästar i ösregn på eftermiddagen, livet är underbart. :)

Jobbar med familjen. Just nu helt okej..kan dock suga grymt hårt emellanåt.
Har 9 veckors valp, min första hund. Slitigt men underbart. Underbar kille..också den första ;)

Jag klagar inte :tuttar

Allt e skit! cheyer är mongo, samtliga myndigheter suger fregattfågel-kloak, Jag är gammal och hatar stockholm.

jag har precis köpt ett hotrod bygge, jag var på efterfest med millencolin i lördags, jag vann 10.000:- på en triss i torsdags, och jag dejtar en tjej som är alldeles för snygg för mig :D :D :tummenupp

Livet pendlar just nu. Det här med att veta vad man vill är svårt. Tjejen är arbetslös och ekonomin är tuff som katten just nu. Vissa dagar är det toppen, andra dagar är det botten men mest är det en jämn lunk på den jobbiga sidan.

Nån som kan tipsa om ett omväxlande jobb med mycket flexibla tider och varierande arbetsplatser? Ingen som råkar vara karriärscoach och vill ha ett fritidsprojekt? ;)

jag har precis köpt ett hotrod bygge, jag var på efterfest med millencolin i lördags, jag vann 10.000:- på en triss i torsdags, och jag dejtar en tjej som är alldeles för snygg för mig :D :D :tummenupp

Rock on! Ditt liv måste leka!
Spara känslan till nån dag då det inte är lika roligt. Life's a rollercoaster.

Du menar så här.... :va

Nya sommardäck, inställd fram och bakvagn på "Griffen". Nu jävlar blir det åka av...

Stall och hästar i ösregn på eftermiddagen, livet är underbart. :)

Jag ber om ursäkt om jag på något sätt lett dig i villfarelsen att jag var intresserad.

Fick avslag på accrediteringen som fotograf inför STCCpremiären. :(

Jävla skit! :mad:

Jag ber om ursäkt om jag på något sätt lett dig i villfarelsen att jag var intresserad.

Jag ber om ursäkt om jag på något vis har tvingat dig att öppna tråden och läsa just de inlägg du inte är intresserad av.
Du verkar ju lida av svåra tvångstankar att göra just det.
"Jag vill inte läsa.... men jag bara måste...."
Gå i terapi.

Jag ber om ursäkt om jag på något vis har tvingat dig att öppna tråden och läsa just de inlägg du inte är intresserad av.
Du verkar ju lida av svåra tvångstankar att göra just det.
"Jag vill inte läsa.... men jag bara måste...."
Gå i terapi.

Ja.. Antingen så är jag:

1. Helt besatt av dig och vad du tycker, tänker, känner och vill med ditt liv samt hur många meter Kolbaz du får per dag. Även hur lycklig du är, dina kroniska sjukdomar, vad barnen gör och tycker, hur mycket din man tjänar på Arlanda, att du är gift, jobbade som P-lisa men nu är "lyxhustru", bor i Uppsala, att ditt X är en skitstövel, att du aldrig har fel, att du kör min dimljusen på, att du har en Saab, osv, osv..

Eller..

2. Så är jag, tvärt om, inte alls speciellt intresserad av dig utan svarade helt enkelt på de inlägg där någon quotat mig som jag hittar under "Visa svar".

Ni två verkar gilla att bjäbba med varandra, men kan ni inte göra det via PM istället?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti