disturbed??

Drowning Pool är ju annars rätt bra 'sån' musik.

..och ja, Godsmack funkar. Testa även Sevendust för lite skönt gung. :rock

korvgubbe skrev:
Är ju bara att söka upp på någon nätbutik och se vilka låtar som ingår på vilket album och sedan sortera dem därefter!

Ladda hem "Awake" med Godsmack

Tror det saknas endel låtar oxå, så ja tar det igen bara. tar inte så lång tid.

Plåtniklas skrev:
Drowning Pool är ju annars rätt bra 'sån' musik.

..och ja, Godsmack funkar. Testa även Sevendust för lite skönt gung. :rock

Tackar för tipsen! Måste säga att min "skivsamling" sett väldigt oförändrad ut alldeless för länge!

korvgubbe skrev:
Tackar för tipsen! Måste säga att min "skivsamling" sett väldigt oförändrad ut alldeless för länge!

My pleasure! Det är alltid skoj att sprida den sanna läran. :rolleyes: Kan nog komma på ett och annat bra band till..

40 Below Zero
Opeth

Heh. Jaja, två till iaf.

Plåtniklas skrev:
My pleasure! Det är alltid skoj att sprida den sanna läran. :rolleyes: Kan nog komma på ett och annat bra band till..

40 Below Zero
Opeth

Heh. Jaja, två till iaf.

...blir hem å ladda lite..
...det får gärna vara riktigt tungt men jag behöver ändå "sång" och inte "growl"...

korvgubbe skrev:
...blir hem å ladda lite..
...det får gärna vara riktigt tungt men jag behöver ändå "sång" och inte "growl"...

Lyssnat något på Rhapsody?? riktigt skönt man hör tydligt vad de sjunger oxå. :tummenupp

EDIT: det är sköna inslag av Fioler å shit, blandat med massa trummor å grejer... :tummenupp

Fluxir skrev:
Lyssnat något på Rhapsody?? riktigt skönt man hör tydligt vad de sjunger oxå. :tummenupp

EDIT: det är sköna inslag av Fioler å shit, blandat med massa trummor å grejer... :tummenupp

Fioler och andra harmonier som läggs på kan funka bra... är det Rhapsody som kör någon form av "symfonirock"?

....min första riktiga dyrkarplatta var Angel Dust med Faith No More och där låg det synth-slingor med på de flesta låtar.. låter en aning töntigt men skapade riktigt bra stämning...

Sevendust ska jag lägga på minnet!

korvgubbe skrev:
Fioler och andra harmonier som läggs på kan funka bra... är det Rhapsody som kör någon form av "symfonirock"?

....min första riktiga dyrkarplatta var Angel Dust med Faith No More och där låg det synth-slingor med på de flesta låtar.. låter en aning töntigt men skapade riktigt bra stämning...

Sevendust ska jag lägga på minnet!

ja, så kanske man kan kalla det?? :va
jag å musikstilar.. jag lyssnar på skiten, sen vilken stil det är det spelar ingen större roll, bara det är bra.

Fluxir skrev:
ja, så kanske man kan kalla det?? :va
jag å musikstilar.. jag lyssnar på skiten, sen vilken stil det är det spelar ingen större roll, bara det är bra.

Samma här... att prata om genrer är mest ett sätt att kunna hitta nya band..

Här kommer lite band till Würstbubben. :rolleyes: Många kända men 'bättre säker än ledsen'.

40 Below Summer, inte Zero som jag skrev.
Alice in Chains.
Alter Bridge.
Audioslave.
Black Label Soceity.
Cold.
Danko Jones Ett MÅSTE att kolla in.
Guano Apes.
One Minute Silence.
Rallypack.

Så, nu har du lite godis att roa dig med. ;)

Disturbedfans

Tänkte bara meddela att de är färdiga med studioarbetet inför deras tredje album. Så om nån månad så kommer vi få 14 färska Disturbed-låtar att rocka till.

//Daniel

Plåtniklas skrev:
Här kommer lite band till Würstbubben. :rolleyes: Många kända men 'bättre säker än ledsen'.

Alice in Chains.
Alter Bridge.
Audioslave.
Black Label Soceity.
Cold.
Guano Apes.
One Minute Silence.
Rallypack.

One Minute Silence fastnade jag för efter jag hört en go låt me dom i en crossfilm, "Holy Man", klart skön låt.
Likaså med Godsmack som nämts tidigare, hörde dom i crossfilmer först oxå.
Har Guano Apes gjort nån mer låt än "Open your eyes"...? :tungan

Plåtniklas skrev:
Alice in Chains.
Alter Bridge.
Audioslave.
Black Label Soceity.
Cold.
Guano Apes.
One Minute Silence.
Rallypack.

Danko, Guano Apes, AIC och Audioslave har spelats en hel del här hemma. Rallypack är bra även om jag tycker LOK var bättre..

Annat som går mycket på spelaren är Tool och Korn. Korns nya Untouchables innehåller ett par riktigt skönt tunga spår. Aenema med Tool är en av mina fem bästa skivor..

Ska pröva resten av banden! Jag bugar och bockar. Musiksamlingen är alldeless för ouppdaterad..

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt