Disturbed

He||Zen

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Hoj
GSX-R 600
D I S T U R B E D :yoparty

Mitt favorit band helt klart, dom äger. Perfekt till hojåkning också, någon som hört, lyssnar eller avgudar dom lika mycket som jag?

www.disturbed1.com är sidan till deras nya album som är sketa bra!

:Rockbanan

RecOn #56 skrev:
2148004 D I S T U R B E D :yoparty

Mitt favorit band helt klart, dom äger. Perfekt till hojåkning också, någon som hört, lyssnar eller avgudar dom lika mycket som jag?

Låten The Game är bäst!!

Aj vad seg du är. Gör nästan lite ont. Men men.. de kommer till Köpenhamn i September har jag för mig. :)

Joe Schmoe skrev:
2148197 Är de tidigare plattorna lika bra som den senaste? :yoparty

hmm, lite svårt att svara på faktist jag måste nog ändå säga att dom föregångade albumen var lite mer hate " och jag gillar det mer. vet inte om det är för att band meddlemarna börjar bli äldre men jag tycker det har tonats ner lite av en stänk av gubbrock, inget allvarligt dock. Men jag måste nog säga att jag gillar dom föregångande albumen mest. Fast det nya är helt klart ett skit bra album me många bra låtar. :yoparty

Så märkvärdigt bra är de väl inte så du måste göra en tråd om dem?

Inte riktigt så evil som jag vill ha de men de finns ju på burken..

Ja dom är grymt sköna. Vet inte om down with the sickness eller the game är skönast kan va conflict också. :yoparty

RecOn #56 skrev:
2148004 D I S T U R B E D :yoparty

Vill inte vara neg men, då jag läste "nya album" trodde jag att dom släppt något nytt som jag missat och vart lite besviken då det var "tiotusenknytnävar" då den faktiskt släpptes i september 2005. Helt klart en kanonskiva.

Belfrage skrev:
2148870 Så märkvärdigt bra är de väl inte så du måste göra en tråd om dem?

Inte riktigt så evil som jag vill ha de men de finns ju på burken..

Har sett Tonfisk trådar m.m i överflödiga disskusioner fliken, så :finger

:lol

Joe Schmoe skrev:
2148197 Är de tidigare plattorna lika bra som den senaste? :yoparty

Sickness-plattan är överlägsen. 10000 Fists är riktigt bra den med. Mellanplattan Belive är sådär.. Lite fjollig.

Synd att de inte går lite mer tungt, growl skulle sitta fint. Men sångaren är nog tyvärr inte av rätta virket. De funkar när man vill ta en paus från riktig metal.

korvgubbe skrev:
2150207 Synd att growl suger så förbannat. Mycket grymt bra musik som blir värdelös bara för att de envisas med att growla som neanderthalare..

Det är mest en vanesak tror jag, jag tyckte också likadant förr. Jag tyckte till exempel att Opeth var dåliga första gången jag hörde dem 96, men sen fick jag låna Dissections två släpp och det tyckte jag var så bra att jag kunde stå ut med gapandet, och sen successivt så vande man sig och nu tycker jag det är som vilken annan sång som helst.

Chris Ash skrev:
2150239 nu tycker jag det är som vilken annan sång som helst.

Ah, vad bra! Jag har några låtar som jag försöker ta ut texten ur. Det är till 99% growl så du kanske kan hjälpa mig urskilja vad de säger?!
:hihi

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!