Distortion, lördag?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Finns det någon mer än jag och Slipsten som eventuellt är intresserade av att gå på Distortion på lördag?

Håller till i Deeps lokaler, Malmö.

För er som inte vet, så är det alltså en hårdrocksklubb. De spelar allt från snällrock så som Metallica och Volbeat till riktigt metal. Där finns något för alla smaker, dock enbart inom rock- och metalgenren.

Föredrar du dunka dunka eller schlager föreslår jag typ Swing in.... :näsblod

Någon som är intresserad?

Glöm inte berätta att du var på Lasse Stefans på logen i lördags ... OCH hade roligt. :)

Roligt och roligt.. Jag sprang runt och letade efter alla andra, har diverse minnesluckor och höll på att frysa ihjäl, på riktigt, efteråt! :rolleyes::tummenupp

Du skulle ju med till Distortion!

jag ska dra hem en miljon på hästarna sen ses vi.. men någon körde ju det som ursäkt inför ett gazz så det måste ju funka även en lördag kväl som har lägra rang än ett gazz :p

Det har inte lägre rang än ett gazz, tvärtom! :tuttar
Jag vet att du ska dra ihop en miljon på hästarna först. Om du vinner, kan jag få en shot och en ny vattenpipetobak då? =)

Det har inte lägre rang än ett gazz, tvärtom! :tuttar
Jag vet att du ska dra ihop en miljon på hästarna först. Om du vinner, kan jag få en shot och en ny vattenpipetobak då? =)

Om det blir en miljon imorgon så köper jag en hoj som du kan låna på obestämd tid :) hur låter det? :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park